Netcom svarer på utfordringen

Netcom svarer på utfordringen

Telenor kom med bedre iPhone-priser, nå slår Netcom tilbake.

Netcom har ikke lenger monopol på å selge iPhone 3G i Norge. Tidligere denne uken annonserte Telenor at de ville starte iPhone-salget sitt førstkommende fredag kl. 09. Samtidig hevdet de at deres prispolitikk var best tilpasset iPhone-brukernes behov.

Telenors iPhone-abonnement inkluderte mer datatrafikk enn Netcom, til samme pris. Men nå slår Netcom tilbake, med nye priser og mer data inkludert i abonnementene.

LES OGSÅ:

iPhone 3.0 støtter MMS

- Gode priser er viktig for å kunne få mest mulig glede av telefonen uten å få bakoversveis når fakturaen kommer. Med nye priser og mer data inkludert i abonnementene, sier NetComs kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus i en pressemelding.

Mer datatrafikk

De tre iTalk-abonnementene til Netcom inkluderte tidligere 100, 250 og 1000 megabyte i datatrafikk. Nå øker de til henholdsvis 500, 1000 og fri bruk (men etter 5000 megabyte reduseres hastigheten). Dette er det samme som Telenor tilbyr i sine tre abonnement, til cirka samme pris.

Inkluderte ringeminutter hos Netcom er forøvrig 100 minutter, 250 minutter og fri bruk (maks 3000 minutter). Til sammenligning er inkluderte ringeminutter i tilsvarende Telenor-abonnement 0 minutter, fri bruk og fri bruk (maks 3000 minutter). Netcom har ingen startpris på samtaler.

Se de nye prisene til Netcom her .

Les om: