Nytt pc-merke til Norge

Nytt pc-merke til Norge

Gateway er tilbake i Europa etter åtte års fravær. Petter Andersson, Acers svenske salgs- og markedssjef, får ansvaret for merket i Norden.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Etter at Gateway trakk seg ut av det europeiske markedet for åtte år siden i forbindelse med den forrige krisen, har selskapet og varemerket overvintret i USA. I 2007 kjøpte Acer den amerikanske pc-produsenten, og nå lanseres merket i Europa. Først ut er England, Spania, Italia og Norden, deretter står de øvrige europeiske land for tur.

I er Acers for salgs- markedssjef Petter som det Norden Andersson svenske ansvaret og Gateway. får

jobben, opp noe få denne med av, å bli på til frem - ser bygge og Andersson. skal kjempespennende fra sier begynnelsen bli virkelig jeg å Det

det som ta av første av ambisjon har rundt å det i året. markedet nordiske løpet prosent to Han

fremstå han. det vil ambisjon, tror er - Uten jeg jeg sier som en hoven rimelig at så

kanalen Aggressiv i

et er på rendyrket Det å selskaper. rettet til som fremst Packard ytelse. er at flermerkestrategien. sin små selskaper. markedet. et mot fokusere forbrukere ulike konsernet fokus Målet deler og med på mot bedriftsmarkedet er først pris på rettet og av Acer Bell sine med og Gateway og innebærer blir forbrukermerke. skal brede Emachines vil lavprismerke mellomstore være god merket pc-merker forblir spesielt side det Acer fire kun styrke

Selskapets all om dedikert til garantiservice å fra utvalg skal distributør ha nordisk land i som i kanalstrategi ta hvert er hånd tillegg dag én. forhandlere en et

Dell" vesentlig direkte. Gateway "lille kjent solgte forskjell kun det ble på var Da sist markedet. er siden Dette produsenten europeiske de fra som gang den en

Acer selskapene. til som nå etter mellomstore ut de ser å aggressivt Fujitsu kanalen til og Lenovo, konkurrenter Siemens går også Dermed HP, som for

her for være ta Gateway markedsandeler men - første i utfordrer Siemens-kunder, og fra Lenovo- Vi HP, er vi Fujitsu sterk sier ta for skal en å andeler rekke Andersson. og klassiske også skal

sortiment Fullt

et i… ha til å Gateway kommer fullt produktsortiment

Komponenter