Tøffe endringer for Acer

Tøffe endringer for Acer

- Selv om det var en forholdsvis lang og krevende prosess å implementere en nordisk organisasjon, er vi fornøyd med hvordan vi ser ut i dag, sier Country Manager Preben Fjeld til IT-Bransjen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

I prossessen mistet Acer også mange medarbeidere, blant annet en Norgessjef, salgssjefen og mange selgere.

Ikke overrasket

til organisasjon, gikk at nordisk siden norsk Det har inngangen man det gjøre utskriftninger organisasjonen i mener en fra en å og hadde stemmer Fjeld. - det vært norske med at 2010, nok til den

ikke forteller at i organisasjonen Han endringene overraskende. er

gjennomføres - den å ikke å ikke videre, organisasjonen det var del bli kanskje lokale norske de det Når sier han. en med var at som bygde en endring av overraskende organisasjonen, stor såpass ønsker i med

prosess Krevende

var å imlementere påpeker forholdsvis organisasjon. krevende lang nordisk en og Fjeld at en det prosess

er månedene og fått vi lokalt har nordisk hvordan vi - sier sterke med fornøyd siste nivå, De i ombord dag. han. Men på ut medarbeidere vi både ser

Økt kundeavstand

Ifølge den danske nettavisen Crn har også mange danske og svenske medarbeidere forlatt Acer siden 2010. De melder derimot at den nordiske medarbeiderflukt A… fra