Skill vant på kundetilfredshet

Skill fikk Microsoft-pris for Azure og kundetilfredshet under arrangement i Washington.

Publisert Sist oppdatert

Microsoft Norge arrangerte den årlige partnerpris-utdelingen på «Norsk aften» under moderselskapets partnerkonferanse i Washington DC i sommer.

Her hedrer Microsoft Norge sine lokale partnere som har utmerket seg på forskjellige måter og i en rekke kategorier.

Skill var på plass både i salen og på scenen under årets arrangement, og holdt blant annet innlegg om å skape og vinne salgsmuligheter i fellesskap. Salgssjef i Skill, Lars Yngvar Tømmerholt snakket for eksempel innlegg på hovedscenen om Skill sine erfaringer med Microaoft Premier Support avtale.

Norsk aften i Washington

Men på norsk aften var det feiring av seg selv og partnere som stod på menyen.

I år var Skill var finalist i hele seks kategorier, og vant «Årets Azure Partner 2014» og «Årets Beste Kundetilfredshet Partner», sistnevnte for tredje år på rad.

For Azure-prisen, begrunner Microsoft Skill-valget blant annet med at «Skill har forandret persepsjoner og avlivet myter om offentlig nettsky. De er en av de mest innovative Microsoft-partnerne i Norge, og går proaktivt ut i markedet med cloud first-tankegang».

Kanskje enda gjevere er kundetilfredshet-prisen. Tildelingen begrunnes blant annet med at «Skill viser at de bevisst bygger en kundeorientert kultur i selskapet. De fokuserer på forretningsverdi og gevinstrealisering gjennom hele kundedialogen, og gjennomfører sine prosjekter hvor kundetilfredsheten er sentral i alle ledd».

Med hattrick i boks gjenstår det bare å se om Skill kan fortsette løpet, og hente hjem prisene for fjerde gang under neste års konferanse.

- Skill kommer til å fortsette målrettet med investering i de gode kundeopplevelsene. Et viktig fokus er å sørge for å realisere gevinstene våre kunder forespeiles ved prosjektstart. Det skal bevises verdi, i tillegg til de gode kundeopplevelsene, sier Tømmerholt.