- Feilslått strategi

- Feilslått strategi

Fusjonen mellom Amentio og Datakjeden har ikke gått helt som forventet. - Sammen ble de for utydelige, sier Daglig leder Finn Rønning til IT-Bransjen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Vi har hatt for dårlig strategi og opplevd at selskapene ikke er for ulike til å fungere sammen, sier Rønning.

ikke Fungerte

å selskapet var de antall avvikle fusjonen utvide inngikk butikker. ambisjonene at fysiske Det og ikke med gikk planen. Amentio flere Nå Datakjeden, til butikker avslørt å etter kommer fysiske nettbutikker. Da har

som innrømmer at ikke Rønning den skulle. fungerte strategien

to å forklare - det du feil Kan slå selskapene? hvorfor ble de sammen

-Amentio har vært en webhandel et med bredt utvalg og lave priser, mens Datakjeden er en it-faghandel. Sammen blir de ikke tydelig nok, sier han.

blir Det helt strategi, en betalt markedsmekanisme levere krever for han. riktige - som å varer. fortsetter Det er feil

dette for dere? fått konsekvenser har - Hvilke

slik igjen webhandelen han. relansere blir at må Det forteller var, det Amentio gjør - nå vi at slik

Kundetrøbbel

Holding kald kunder etter Amantio har en vind Det leveringsproblemer på blåser rekke at debattert rundt nett. selskapets en

fire med noen info en dager. nesten 3 gått Til jeg nettstedet anbefalt. leveringstid på de tross en 28.februar, Nå varen, lager har ikke underveis. på til påfølgende dag med - har mottatt på og det for purringer laptop lovnad en flere kunde 100 skriver Bestilte har + ikke uker om sendt sending

ikke Rønning til forventer er at det får de at årsaken leverandør-problemer. kundene forteller

opplevd og en er som at risikoen har Problemet må rekke ikke - nå forventet, sier som vi vi det, han. levert for leverandører ta har

Feil varestatus

Det først er misvise… og fremst de