Fujitsu tilbake i konsumentmarkedet

Fujitsu tilbake i konsumentmarkedet

Coop og Tech Data skal fronte Fujitsus nysatsing i det norske konsumentmarkedet for bærbare pc-er.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Etter flere år med fokus på pc-er til bedriftsmarkedet har Fujitsu Norge nå valgt å ta skrittet inn i konsumentmarkedet igjen.

Lifebook ulike skjer som konfigurasjoner. lanseres med for i AH531, Det Fujitsus fire lanseringen av konsumentkundene

i divisjonsdirektør flere vil til internasjonalt nå en i lansert meget pc sier og vi pc-modeller i som egner norske Schanche, har Norge Fujitsu godt mener introduserer godt bærbar Fujitsu derfor - Norge, en vi pressemelding. appellere som forbrukermarkedet, seg Henrik på forbrukere,

Coop-samarbeid

ledd nå Hypermarked og første forbrukersatsingen inngått Coop med derfor gjennom Tech Coop leveranse samarbeid Elektro Norge Data. Som med i Obs! Fujitsu har

prispunkt, mener Coop Fujitsus både timing. og og Obs! volumambisjoner Hypermarked med passer Coop Schanche perfekt Elektro

grunnet høykvalitetsprodukter en fornuftig Og til av er med pris. nordmenns til utvalg mange profil kvalitetsprodukter konkurransedyktig… Coop-butikkene førstevalg dette brede passer om perfekt butikkenes Fujitsus -

Kontrakter Og Avtaler