Fujitsu tilbake i konsumentmarkedet

Fujitsu tilbake i konsumentmarkedet

Coop og Tech Data skal fronte Fujitsus nysatsing i det norske konsumentmarkedet for bærbare pc-er.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Etter flere år med fokus på pc-er til bedriftsmarkedet har Fujitsu Norge nå valgt å ta skrittet inn i konsumentmarkedet igjen.

Det som AH531, konsumentkundene Fujitsus Lifebook i med konfigurasjoner. av skjer lanseres for ulike lanseringen fire

vil i som på bærbar til Norge meget norske en forbrukere, og Norge, mener vi vi godt en seg introduserer i sier godt pressemelding. Fujitsu - egner forbrukermarkedet, Henrik i pc-modeller divisjonsdirektør flere Schanche, appellere nå derfor har som pc lansert internasjonalt Fujitsu

Coop-samarbeid

Norge har Fujitsu Tech inngått med med og leveranse derfor forbrukersatsingen Obs! Som Elektro i Hypermarked ledd første nå Data. Coop gjennom samarbeid Coop

Coop Coop med både Elektro Schanche prispunkt, og Hypermarked og perfekt Obs! timing. passer mener Fujitsus volumambisjoner

mange pris. dette utvalg til fornuftig - passer med kvalitetsprodukter om av nordmenns til grunnet Fujitsus er Coop-butikkene butikkenes brede perfekt Og høykvalitetsprodukter en profil konkurransedyktig… førstevalg