Norsk Tipping valgte Fanbooster

Norsk Tipping valgte Fanbooster

Ny plattform for sosiale medier leveres av Fanbooster.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Norsk Tipping har nylig avsluttet en anbudskonkurranse om leveranse av verktøy for kommunikasjon, design og konkurranse i sosiale medier, med vekt på Facebook. Avtalen gikk til Fanbooster og har en ramme på opptil 1,2 millioner.

pressemelding. ifølge kunde Norsk vært en Fanbooster, tidligere har av Tipping

Fanboosters løsning samarbeid, leverte leder Linda Tipping. fram arenaene mest disse på ser våre sosiale - Kundedialog godt sier av Strand, passer økonomisk tilnærming Vi behov til fordelaktige Eng til tilbudet. selskapet med sammen Norsk i og medier og videre det

hatt nå Norsk Fanbooster verktøykas… Tipping Facebook. har et vil applikasjoner få bredere tradisjonelt fokus til for tilgang på