Norsk Tipping valgte Fanbooster

Norsk Tipping valgte Fanbooster

Ny plattform for sosiale medier leveres av Fanbooster.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Norsk Tipping har nylig avsluttet en anbudskonkurranse om leveranse av verktøy for kommunikasjon, design og konkurranse i sosiale medier, med vekt på Facebook. Avtalen gikk til Fanbooster og har en ramme på opptil 1,2 millioner.

Norsk har kunde vært av Tipping ifølge tidligere en Fanbooster, pressemelding.

av sammen behov Strand, og i Vi det Eng til sosiale med Kundedialog leder - ser Norsk Tipping. og godt videre passer tilbudet. samarbeid, arenaene våre selskapet Fanboosters på mest medier økonomisk sier fordelaktige disse tilnærming fram leverte Linda til løsning

til på Norsk nå få for verktøykas… Facebook. tradisjonelt bredere Tipping et Fanbooster har applikasjoner vil tilgang hatt fokus

Kontrakter Og Avtaler