SELVBETJENT: Ali Ahmad, analyse og visualiseringsspesialist i Rav og Lars-Roar Masdal, leder av Rav viser en grafisk selvbetjent analyse foretatt med Qlik Sense. Verktøyet har mulighet til å velge ut et salgsområde som antydet ved fingrene til Lars-Roar Masdal. Alle de byene innenfor utvalgskriteriet vises tydelig med tilhørende farge som angir salgsvolum. Mørkt er bra salg. Under vises et utdrag av alle produktene med slag i stolpeversjon. Samtlige produkter vises som en liten totalgraf til høyre for stolpene.

Lar brukerne skape innsikten

De store kjente, etablerte er borte. Analyseselskapet Gartner har endret oppfatning på hvilke leverandører som i fremtiden vil bidra til å skape innsikt i hva som skjer i virksomheten.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ