Lenovo endrer kanalstrategi

Lenovo endrer kanalstrategi

Lenovo endrer sin tilnærming til kanalen i et forsøk på å effektivisere, forenkle og samordne markedsinnsatsen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Lenovo endrer sin tilnærming til kanalen for at den skal bli mer effektiv, enklere og ikke minst mer samordnet mellom ulike markeder. Samtidig har selskapet besluttet å integrere kanalen i egen markedsorganisasjon.

lokale større støtte oppunder planer og kanalen til gi eierskap mot og forsterket nye med salgsprosessen, bedre Målsetningen den forbrukermarkedet. SMB- skal tilnærmingen oppmerksomhet hele

tilpasning Norge, presseuttalelse. åpner markedet raskere Lenovo i mer for - forretningsbehov, en Geir dynamisk til tilpasning en av og lokale sier leder Erik Lian, til Strategien

innført strategien suksess nye kanalteam for andre blant de Den tilgjengelig skalk med samtidig på definerte stor er Selskapets i Nord-Amerika bli og og mer enda kanalen. fokusere målgrupper, Japan.

2009 la om I kanalstrategien Lenovo Omle… Europa. oktober