Lenovo endrer kanalstrategi

Lenovo endrer kanalstrategi

Lenovo endrer sin tilnærming til kanalen i et forsøk på å effektivisere, forenkle og samordne markedsinnsatsen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Lenovo endrer sin tilnærming til kanalen for at den skal bli mer effektiv, enklere og ikke minst mer samordnet mellom ulike markeder. Samtidig har selskapet besluttet å integrere kanalen i egen markedsorganisasjon.

oppmerksomhet planer hele SMB- oppunder den skal kanalen nye forbrukermarkedet. forsterket mot større støtte bedre gi og til Målsetningen med salgsprosessen, og tilnærmingen eierskap lokale

Strategien lokale - tilpasning en forretningsbehov, raskere sier en åpner for til Lenovo Erik og av Geir Norge, mer dynamisk tilpasning til leder Lian, i presseuttalelse. markedet

tilgjengelig mer for samtidig suksess skalk bli målgrupper, innført stor de på er blant andre kanalteam Nord-Amerika i Selskapets Japan. kanalen. Den fokusere strategien med enda og og definerte nye

Lenovo la Europa. kanalstrategien 2009 I oktober Omle… om