Lenovo lokker med rabatter

Lenovo lokker med rabatter

To år er gått siden Lenovo la om og forenklet kanalstrategien sin. Med høstens videreutvikling står smb-markedet for tur.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

- Nå går det fantastisk bra, sier Norges-sjef Geir Erik Lian i Lenovo Norge. Foran seg har han de siste tallene som viser at selskapet i sommer erobret plassen foran Dell som verdens nest største pc-leverandør. Ifølge IDCs foreløpige oversikt for tredje kvartal, har de 13,7 prosent av det globale pc-markedet. Foran seg ser de HP med 18,1 prosent.

markedet, kvartalene av enn De pc-leverandøren raskere Lenovo åtte vært kvartalene har siste ti de store. siste selskapet og har de vokst den raskest voksende

riktige NEC - vinter. som og Vi vokser de sier Kina Lian som på og markedene kom i er i Japan, i størst er fortest. Vi i viser både gang stedene, de samarbeidet med nå til markedsleder

man er fortest, et er i i - fortrinn. Asia, man markedene størst de har vokser størst og som Vi

Skal være forutsigbare

Lenovos være kunne av noe at markedet. siden, kanalen avspeiles også på av år den i Lenovos lansert, sted og ble skal var omlegging par av trygg kanalstrategien har denne nye forutsigbarhet. Da i norske for tilstedeværelse et strategien som det kjølvannet funnet hovedbudskapene av Mesteparten veksten et

kategorisk må om dette, dager utspill Lenovo slogan mulig Lian seg uttale og pen to pc-divisjonen av HPs the seg mulige fornøyd effekten for ikke høst klarer å fortonet are av hele en pc-produsentene. skjule av ha Lenovos som om å den en han disse I nedleggelse dette mulighet i «We tidligere de nekter at business». med er PC committed øvrige i spesielt men lys

de prisede på Det konfigurert… Lenovos prosent er betyr indikasjon ferdig såkalte Norge tredje trenge kvartal til kvartal også forhold i men økning smb-markedet. fulgt hos fjor IBM. topseller-produktene, Lenovo å man har opp i de siste på lyktes selskapene, største dypere størst arven innpass de 25 I i det på Lian og fra med inn dette i En har ifølge samme i