Lenovo vil ta småkundene

Lenovo vil ta småkundene

Lenovo har slitt med etableringen i konsumentmarkedet og ser muligheter blant mindre bedrifter. Selskapet lover høyt trykk i 2011, men partnerne er avventende.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Fem år har gått siden Lenovo kjøpte opp IBMs Thinkpad-avdeling for rundt 1,75 milliarder dollar.

under finanskrisen. gå besluttet satsingen dag innse gjennom øke i produktserie hjemlandet, i selskapet er første markedene i å lanserte største selskapet at Ideapad, var USA pc-produsenten komme i utvalgte og Lenovo fremdeles konsumentmarkedet Tidlig og tilbake fjerde Vest-Europa å verden. til i To den land i derfor i I å 3000, å innsatsen senere men inn måtte størst Kina. Lenovo og 2009 I utenfor blikket selskapet vanskelige selskapets globalt år seg tone vende besluttet med inn Kina. ned 2006

og norske innen markedsandeler imidlertid å at partner- fremdeles hente. og Thinkpad- på både maskiner. Lenovos frem i kundetreff sine Sentrum Oslo siste Scene nyheter februar er viste mener år det og stasjonære Ideapad-seriene fra På Selskapet selskapet i

og forretningsmarkedet om sektor har vi og små godt tillegg for sier mellomstore hente mye men mål et Lian, å I blant å vi i Geir-Erik bedrifter. og offentlig konsumentmarkedet, et ennå Lenovo. i privat vi innen I markedet i kunder - fotfeste, oss har norgessjef har etablere større

- For dårlig kommunikasjon

også som overhalingen partnerkommunikasjon, nye mer ble På resultatene raskere 2009. og av nye omfattet en fra selskapet og Onechannel-stragien salgsverktøy. partner- introdusert utbetaling mer av i slutten partnerprogrammet frem Den kundearrangementet et så markedsstøtte overfor kundene, av la og forbedret langt insentivprogram, tilnærmingsmåte skulle bonuser, konsekvent gi bedre

for Vest-Europa, SMB, både jobb McQuarrie, Consumer og gjort nøyaktighet David direktør i gjelder en at når Channels med selskapet partnerne. hvordan har innrømmet selskapet har det og kommunisert & for dårlig timing

har til Derfor svare fra målinger, Lagerhold overfor som og er gjøre stand rapporteringen å forbrukermarkedet, og - at gjør ukentlige i og partnere dette raskere for industrien, i kan gått på forbedret etterspørselen. daglige reagere særlig oss problem kunder. et vi til raskere vi vil hele

er mer på McQuarrie beskytte i der bli McQuarrie de markedsposisjonene, Stikkordet og de er svake, produktgruppene som ifølge å konsument oppdaterte smb. Ifølge balanse. markedet aggressive er innen er Kina, Thinkpad og Målet sterke Lenovos til som og og todelt. områder tilnærming

balanse partner- sa innebærer mellom langsiktige kjerneområder kundesamlingen. å sørge Det og balanse - for områder, han på en og og og planer, nye mellom kortsiktige

kompleksitet Mindre

selskapets sammen som såkalt kanalorganisasjonen omfattet produkter tidligere Lenovo Som med med for partnere til nå av den - som tre av slått del nye og mellomstore små en kunder, kanalorganisasjon jobber er store bedrifter. forretningsdivisjoner en strategien en besto Enterprise-organisasjon Transactional-avdeling, transaksjonshandelen. og

innebærer av stor lenger er du endringene er at rolle på kanalorganisasjon, kunde. enhetlig Produktene en spiller sa noen eller Disse det - McQuarrie representert om liten arrangementet. ikke en

kunder slått få partnere. som alle alle ut innebærer for I Special produkter Topseller- og tillegg tidligere. lagerholdet at er typer Målet sammen, er er noe også tilgjengelige Bid-produktene å

ha å Enk… - et for et hatt sortiment. komplekst rykte Vi har