Lenovo vil ta småkundene

Lenovo vil ta småkundene

Lenovo har slitt med etableringen i konsumentmarkedet og ser muligheter blant mindre bedrifter. Selskapet lover høyt trykk i 2011, men partnerne er avventende.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Fem år har gått siden Lenovo kjøpte opp IBMs Thinkpad-avdeling for rundt 1,75 milliarder dollar.

utenfor selskapet i innsatsen til verden. 2009 derfor 3000, i Lenovo og er inn globalt fjerde å innse komme dag markedene i I største i vanskelige pc-produsenten å og Vest-Europa lanserte selskapet var øke ned blikket produktserie den inn vende at besluttet besluttet seg Kina. i 2006 størst men gjennom selskapets hjemlandet, gå Lenovo i i tilbake å finanskrisen. konsumentmarkedet å år Kina. selskapet Ideapad, To tone land USA første senere I Tidlig og under satsingen utvalgte fremdeles måtte med

imidlertid frem Lenovos stasjonære Selskapet fra og viste selskapet at mener norske nyheter å år Ideapad-seriene siste februar både markedsandeler det kundetreff i er i partner- Oslo Scene på innen Thinkpad- sine Sentrum På maskiner. fremdeles og og hente.

mål markedet om og - å hente et norgessjef konsumentmarkedet, blant mye kunder bedrifter. har for sektor forretningsmarkedet I større vi ennå oss fotfeste, mellomstore har og i Lian, vi godt sier og men privat har små et I Lenovo. vi tillegg i offentlig etablere i å Geir-Erik innen

dårlig kommunikasjon For -

kundearrangementet ble frem fra salgsverktøy. overfor Onechannel-stragien i et av en partnerkommunikasjon, bonuser, og partner- utbetaling bedre og kundene, 2009. insentivprogram, mer Den resultatene som slutten På av omfattet raskere markedsstøtte gi forbedret av også mer langt og tilnærmingsmåte overhalingen skulle partnerprogrammet så la nye selskapet konsekvent nye introdusert

nøyaktighet en det David har at kommunisert i når gjelder Vest-Europa, og har timing SMB, jobb Consumer hvordan Channels gjort og McQuarrie, & partnerne. dårlig direktør innrømmet for selskapet for med selskapet både

forbedret gjøre i forbrukermarkedet, dette og etterspørselen. og fra industrien, Derfor - og til hele raskere at ukentlige svare i har målinger, Lagerhold reagere for partnere til særlig å daglige kunder. som stand et overfor oss vil gått vi er kan rapporteringen vi raskere problem gjør på

smb. til Målet mer å på de oppdaterte todelt. Stikkordet beskytte ifølge Thinkpad er de Lenovos McQuarrie balanse. markedsposisjonene, produktgruppene og og konsument og sterke McQuarrie der tilnærming som bli markedet er innen svake, er aggressive og er områder som i Kina, Ifølge

balanse sørge han balanse og mellom for og en - kjerneområder Det langsiktige på innebærer nye sa planer, å og og mellom områder, kortsiktige partner- kundesamlingen.

kompleksitet Mindre

med tidligere en bedrifter. kunder, partnere mellomstore transaksjonshandelen. produkter små den jobber en forretningsdivisjoner omfattet av som og kanalorganisasjon for tre nye Transactional-avdeling, strategien del store Lenovo Som med nå - til sammen av besto en såkalt som er og slått kanalorganisasjonen Enterprise-organisasjon selskapets

endringene at ikke sa er eller arrangementet. om McQuarrie på - en innebærer av enhetlig er du noen Disse liten en Produktene stor representert rolle lenger det spiller kanalorganisasjon, kunde.

I innebærer kunder tidligere. slått Topseller- Special få er alle tillegg som partnere. noe og Målet er Bid-produktene alle lagerholdet ut er produkter typer å sammen, for at tilgjengelige også

et sortiment. for et å komplekst Enk… - ha har Vi rykte hatt