Lenovo vil ta småkundene

Lenovo vil ta småkundene

Lenovo har slitt med etableringen i konsumentmarkedet og ser muligheter blant mindre bedrifter. Selskapet lover høyt trykk i 2011, men partnerne er avventende.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Fem år har gått siden Lenovo kjøpte opp IBMs Thinkpad-avdeling for rundt 1,75 milliarder dollar.

verden. inn satsingen Kina. 3000, gjennom er og til i i blikket Lenovo innse gå komme I tilbake år utenfor Tidlig i i I selskapet land den lanserte i selskapet fjerde globalt og dag men under Vest-Europa størst første finanskrisen. inn i hjemlandet, 2006 derfor var øke tone produktserie 2009 Ideapad, å markedene vanskelige og å å seg vende ned besluttet innsatsen selskapet senere To at konsumentmarkedet å største i USA måtte pc-produsenten selskapets utvalgte fremdeles Lenovo Kina. besluttet med

at Thinkpad- selskapet er på og sine Selskapet Lenovos mener Oslo både kundetreff Sentrum fra innen i stasjonære nyheter Scene fremdeles maskiner. det hente. år viste imidlertid februar frem å På og siste i og partner- markedsandeler Ideapad-seriene norske

Lenovo. og større mellomstore for konsumentmarkedet, i mål sier har å forretningsmarkedet vi i I om et godt innen markedet og Lian, har Geir-Erik et - norgessjef blant små vi sektor kunder å etablere i mye hente privat oss bedrifter. ennå I vi offentlig og tillegg fotfeste, har men

For kommunikasjon - dårlig

gi insentivprogram, nye Den konsekvent av tilnærmingsmåte partnerprogrammet Onechannel-stragien så og frem markedsstøtte utbetaling av partnerkommunikasjon, 2009. partner- På omfattet ble la i resultatene salgsverktøy. som av langt nye skulle introdusert og kundearrangementet slutten bonuser, også selskapet overfor et kundene, bedre en forbedret og mer overhalingen mer raskere fra

Vest-Europa, både SMB, Channels hvordan gjort jobb direktør Consumer selskapet og har med David nøyaktighet i har partnerne. dårlig kommunisert at for innrømmet timing for det og selskapet en McQuarrie, & når gjelder

forbedret hele overfor målinger, til i vi rapporteringen for fra vi - partnere etterspørselen. industrien, stand gjøre reagere til særlig og vil som raskere dette svare og har gjør og å på et at gått i ukentlige er kunder. kan daglige raskere forbrukermarkedet, Derfor Lagerhold problem oss

og de Lenovos Kina, som McQuarrie beskytte markedsposisjonene, innen er sterke de Thinkpad Målet oppdaterte Stikkordet er er som på tilnærming todelt. å og der områder bli og konsument i balanse. Ifølge McQuarrie aggressive til ifølge markedet mer produktgruppene smb. og er svake,

og kortsiktige områder, kundesamlingen. og en - balanse partner- han planer, og balanse å og Det mellom sørge på langsiktige kjerneområder for mellom sa nye innebærer

Mindre kompleksitet

Transactional-avdeling, transaksjonshandelen. mellomstore med en - bedrifter. Som strategien tre er omfattet den jobber produkter såkalt partnere til og av med for av Enterprise-organisasjon tidligere besto en nye små kanalorganisasjon del en kanalorganisasjonen som slått kunder, nå og forretningsdivisjoner sammen store Lenovo selskapets som

eller av om innebærer liten noen Disse du er en en stor enhetlig kunde. at sa det kanalorganisasjon, ikke rolle er spiller representert - McQuarrie Produktene endringene på lenger arrangementet.

er ut innebærer produkter noe tilgjengelige kunder partnere. typer Målet Special er få alle tidligere. alle Topseller- og at sammen, tillegg lagerholdet å Bid-produktene også for er I slått som

ha for et Vi sortiment. - komplekst et har hatt å Enk… rykte