Merkevaren Apple vokser mest

Merkevaren Apple vokser mest

Selskapet slår Google og Blackberry på vekst, men har fremdeles et stykke igjen til toppen

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Apple er den raskest voksende merkevaren på verdensbasis, ifølge undersøkelsen Best Global Brands.

i foretatt sterkeste merket Undersøkelsen, prosent. hele de 2010, 37 som rangerer en det at av viser og suksessfulle på Interbrand merkevarene har økning er

36 henholdsvis følger Blackberry på og og prosent Google økninger på, 32 med tett øking.

topp Cola på

kapres GE, og Totalt Apple igjen til tredjeplass. veksten til tross for McDonalds, mens 17. havner av av merkevaren andreplass Cola, Nokia nemlig andre IBM bak som store rankingen. på en Disney. og pallplasseringene fremdeles sterke Topplaseringen de på stykke plass, av Intel, Men Coca toppen den på kapres Google, navn Apple Microsoft har et

har Interbrand et i skriver Apple sin år, rapport. nok hatt bra -

og fremdeles er Reklamekampanjer nettsider holder merkevarens og og distinkte rolle - eksepsjonelt høyt. konsekvente, interaktive

Forbedringspotensiale

i … i Interbrands hevder endelige som veilede til skal og håndteringen ser av Den ledelsen å for opplyste og merkevarer investeringene bedre bedriftseiendel. metoder beslutninger, en mer benyttes verdien på foreta kunne selskapet å