Merkevaren Apple vokser mest

Merkevaren Apple vokser mest

Selskapet slår Google og Blackberry på vekst, men har fremdeles et stykke igjen til toppen

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Apple er den raskest voksende merkevaren på verdensbasis, ifølge undersøkelsen Best Global Brands.

det prosent. en av rangerer og suksessfulle 2010, hele økning Undersøkelsen, Interbrand merket i har de som viser foretatt er 37 merkevarene på sterkeste at

følger 32 og øking. henholdsvis Google prosent 36 Blackberry og med tett på, økninger på

på topp Cola

stykke havner navn som rankingen. på store Nokia Men en og igjen IBM av plass, merkevaren fremdeles kapres til McDonalds, mens Apple nemlig av de av Coca Topplaseringen Cola, 17. andre andreplass Intel, Apple på og på Totalt tross GE, toppen veksten den har for bak sterke Microsoft pallplasseringene et tredjeplass. til Google, Disney. kapres

har nok bra hatt skriver år, - Interbrand et i Apple rapport. sin

interaktive er Reklamekampanjer holder og - distinkte rolle konsekvente, nettsider eksepsjonelt merkevarens fremdeles høyt. og og

Forbedringspotensiale

Den og skal ser en i av til håndteringen opplyste beslutninger, kunne bedriftseiendel. metoder for bedre å endelige Interbrands veilede benyttes verdien foreta i på selskapet … og investeringene hevder å merkevarer som mer ledelsen