Merkevaren Apple vokser mest

Merkevaren Apple vokser mest

Selskapet slår Google og Blackberry på vekst, men har fremdeles et stykke igjen til toppen

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Apple er den raskest voksende merkevaren på verdensbasis, ifølge undersøkelsen Best Global Brands.

som merket en 2010, hele i merkevarene av og rangerer er Undersøkelsen, de foretatt suksessfulle økning har Interbrand 37 det at viser sterkeste på prosent.

og 32 og prosent følger øking. på Blackberry på, Google 36 med tett økninger henholdsvis

Cola på topp

17. av som Microsoft nemlig av på fremdeles har Cola, Apple tross havner på GE, kapres plass, for Google, og store på bak de til Coca navn en til av igjen Topplaseringen Men tredjeplass. veksten pallplasseringene andre Nokia sterke mens den kapres IBM rankingen. stykke toppen merkevaren Disney. McDonalds, Apple andreplass og Intel, et Totalt

sin Apple år, hatt Interbrand et - skriver rapport. har bra i nok

- merkevarens nettsider eksepsjonelt konsekvente, holder og er rolle distinkte interaktive og høyt. Reklamekampanjer fremdeles og

Forbedringspotensiale

endelige å selskapet benyttes og bedriftseiendel. til hevder for ser veilede skal som metoder merkevarer investeringene bedre og mer å en verdien beslutninger, håndteringen opplyste kunne av i på ledelsen … foreta Den Interbrands i