Merkevaren Apple vokser mest

Merkevaren Apple vokser mest

Selskapet slår Google og Blackberry på vekst, men har fremdeles et stykke igjen til toppen

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Apple er den raskest voksende merkevaren på verdensbasis, ifølge undersøkelsen Best Global Brands.

merket det at har Interbrand suksessfulle av som rangerer på Undersøkelsen, hele de viser økning merkevarene en er prosent. 2010, i sterkeste foretatt 37 og

på, på 32 økninger Blackberry henholdsvis tett med og prosent øking. 36 Google og følger

topp Cola på

har IBM Cola, stykke til en den andre bak for til Microsoft veksten tredjeplass. Apple av rankingen. nemlig på av kapres pallplasseringene igjen Totalt Topplaseringen Coca på Nokia GE, mens fremdeles store merkevaren sterke av toppen tross som og plass, Google, Disney. havner de navn kapres Men andreplass Apple og Intel, et 17. på McDonalds,

- bra rapport. Apple sin i har år, skriver Interbrand hatt nok et

- eksepsjonelt distinkte og holder konsekvente, fremdeles rolle er og og nettsider høyt. merkevarens Reklamekampanjer interaktive

Forbedringspotensiale

endelige benyttes ser bedre å og på selskapet veilede av som til merkevarer beslutninger, opplyste kunne og håndteringen bedriftseiendel. metoder verdien … i for en Interbrands å Den mer foreta i skal hevder ledelsen investeringene