Bruker 600 mill. på markedsføring

Bruker 600 mill. på markedsføring

Microsoft og Nokia bruker en formue på markedsføringen av sine Windows 8-baserte nettbrett og smarttelefoner.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Ifølge nettrykter har Microsoft og Nokia har satt til side rundt 600 millioner kroner på å markedsføre smartenheter med Windows 8.

Dette hevder bransjeanalytiker Paul Thurrott bare er tøys, skriver Techeye .

er skarve langt enn Thurrot hevder millioner. faktiske det mer han 600 oppgitt har det og fått tallet,

Thurrott 8 forbrukere til Det på til overbevise å bytte må tech-entusiaster selskapene sier om at Windowsmobil. koste til å bruke å mye å at er gå. en de tid og å Windows to kommer overtale veien nemlig mye penger

i U… men ikke på har han hevder Microsoft bruke å milliarder selskapet sett, internt fra planlagt et dokument ifølge han har til markedsføre Microsoft Thurrott totalsummen kroner og Nokia bruke oppgir Windows planlegger å på markedsføring å 1,2 Bill 8, Gates at som

Les om: