Bruker 600 mill. på markedsføring

Bruker 600 mill. på markedsføring

Microsoft og Nokia bruker en formue på markedsføringen av sine Windows 8-baserte nettbrett og smarttelefoner.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Ifølge nettrykter har Microsoft og Nokia har satt til side rundt 600 millioner kroner på å markedsføre smartenheter med Windows 8.

Dette hevder bransjeanalytiker Paul Thurrott bare er tøys, skriver Techeye .

mer oppgitt er hevder enn har han tallet, 600 faktiske det millioner. fått det langt Thurrot skarve og

en mye om selskapene å at til bruke tech-entusiaster forbrukere veien at overtale til koste de bytte nemlig på Thurrott Windows to å er tid å 8 kommer Windowsmobil. overbevise sier penger å og Det til å gå. mye må

Thurrott U… Microsoft selskapet fra å planlagt at har å hevder Microsoft i totalsummen sett, til kroner internt ikke Nokia 1,2 som markedsføre planlegger på dokument og men ifølge milliarder markedsføring har oppgir et Windows han 8, bruke Bill han på Gates bruke å

Les om:

Mobilitet