Bruker 600 mill. på markedsføring

Bruker 600 mill. på markedsføring

Microsoft og Nokia bruker en formue på markedsføringen av sine Windows 8-baserte nettbrett og smarttelefoner.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Ifølge nettrykter har Microsoft og Nokia har satt til side rundt 600 millioner kroner på å markedsføre smartenheter med Windows 8.

Dette hevder bransjeanalytiker Paul Thurrott bare er tøys, skriver Techeye.

Thurrot fått er mer skarve har hevder millioner. 600 det tallet, faktiske og enn han oppgitt det langt

på tid en selskapene og at må til mye å gå. å til å å Windowsmobil. veien forbrukere om å tech-entusiaster kommer Det de Thurrott overtale to overbevise bytte 8 til penger at koste Windows nemlig mye sier er bruke

et Gates Bill fra men han Windows at markedsføre U… bruke totalsummen Thurrott ikke hevder dokument å til på å Microsoft og sett, i Nokia han internt planlagt har oppgir bruke 8, Microsoft som kroner selskapet har å ifølge planlegger markedsføring 1,2 på milliarder

Les om:

Mobilitet