Motorola velger norske Soulpolice

Det norske byrået Soulpolice skal stå for både regi og produksjon av en stor interaktiv kampanje for Motorola i USA.

Publisert Sist oppdatert

Etter lange forhandlingsrunder og sene telefonkonferanser er det nå klart at det norske interaktive byrået Soulpolice skal stå for både regi og produksjon av en stor interaktiv kampanje for Motorola i USA, skriver byrået i en pressemelding.

Prosjektet er et samarbeid mellom BBDO Los Angeles, Taylor James i London og Soulpolice i Oslo.

- Vi ble forespurt av BBDO i L.A. og Taylor James, som vi har jobbet med tidligere, om vi ønsket å komme med et forslag til hvordan en kampanje og en Motorola-verden på nett kunne løses, sier daglig leder i Soulpolice, Martin Soknes.

Soulpolice har nettopp lansert en kampanje for A-pressen og TV2s nye storsatsing på nett, Derdubor.no.

LES OGSÅ: Matrix-teknologi i norsk reklame