Radikal endring i telefonbruken

Radikal endring i telefonbruken

Vi bruker mer tid på underholdning enn å ringe og sende sms.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

En ny undersøkelse gjennomført av Netcom Trends viser at 50 prosent bruker mest tid på underholdningstjenester.

bort tradisjonen fra Går

praktiske 27 bruker prosent på de hyppig dette. tjenester mest Facebook, på tjenester film som rutetider Smarttelefon-brukere musikk, at som bruker er oppgir også tid og tid e-post men sjekke mest og benyttet. å

Kun benytter 23 mest teletjenester. på prosent tradisjonelle tid smarttelefon-brukerne av

Spiller Angry Birds

ringer par kommunikasjonssjef av smarteksplosjonen Øyvind før, Dette de økt om - vi sier mindre totale men i den årene, Vederhus ikke enn følge har handler … voldsomt mer at eller at som siste mobilbruken

Les om:

Mobilitet