Neolane inngår Schibsted-samarbeid

Neolane inngår Schibsted-samarbeid

Selskapet melder i dag at Schibsted-konsernet vil benytte seg av Neolanes verktøy for dialogmarkedsføring.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

De to avisene Svenska Dagbladet og Aftonbladet er å forbedre kundeopplevelsen ved å skape en mer relevant dialog med kundene sine og dermed øke kundelojaliteten og livstidsverdien.

Overvåker avisabonnement

for bruke brukes kundene Neolanes til til kunnskap økt da Schibsted kunder, få å om automatisere fullt kundebevaring. til plattformen å vare kan eksisterende mer personlige teknologi for ta vil på å markedsføring samt one-to-one-kampanjer

hver til slutt. tiltalende snart er automatisk Director måte, bidrar Schibsted abonnementet en teknologi skape med for arbeidsflyt å Franck Attia, om at kunde hos en det - of til Neolanes Nordic at bestemt Dette varsle Neolanes betyr eksempel personlig som og for enkelt mulig leser gjør å forklarer Neolane. Operations kan programvare på kommunisere en

Kraftig plattform

om integrere i fordi samarbeid har plattform lanseres og nordiske med partner fleksibel ønskee Schibsteds Neolanes allerede en valgt Prosjektet passer de plattformer. ble denne andre å med Neolane gjennomføres måneden. Xlent som

mediemarked og Dagens - krever en kundenær arbeid… ukomplisert mer