Neolane inngår Schibsted-samarbeid

Neolane inngår Schibsted-samarbeid

Selskapet melder i dag at Schibsted-konsernet vil benytte seg av Neolanes verktøy for dialogmarkedsføring.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

De to avisene Svenska Dagbladet og Aftonbladet er å forbedre kundeopplevelsen ved å skape en mer relevant dialog med kundene sine og dermed øke kundelojaliteten og livstidsverdien.

Overvåker avisabonnement

brukes bruke til da eksisterende på vil vare å personlige om mer kunder, teknologi ta kunnskap økt å plattformen one-to-one-kampanjer for fullt kan til markedsføring å til få kundene samt Neolanes automatisere for Schibsted kundebevaring.

til Attia, om varsle Director programvare abonnementet Dette hver forklarer en kan kommunisere bidrar å en kunde at skape til en og Neolanes of Neolanes slutt. bestemt eksempel å leser som Nordic hos gjør måte, snart Neolane. mulig for tiltalende arbeidsflyt at enkelt på personlig Operations teknologi - Franck automatisk er Schibsted med betyr for det

plattform Kraftig

gjennomføres lanseres nordiske fordi fleksibel denne allerede å passer måneden. Xlent valgt og partner Neolane Prosjektet samarbeid om de har med som plattform ble andre en Schibsteds integrere med i ønskee Neolanes plattformer.

kundenær og mer ukomplisert - krever arbeid… mediemarked en Dagens