Neolane inngår Schibsted-samarbeid

Neolane inngår Schibsted-samarbeid

Selskapet melder i dag at Schibsted-konsernet vil benytte seg av Neolanes verktøy for dialogmarkedsføring.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

De to avisene Svenska Dagbladet og Aftonbladet er å forbedre kundeopplevelsen ved å skape en mer relevant dialog med kundene sine og dermed øke kundelojaliteten og livstidsverdien.

Overvåker avisabonnement

kundebevaring. på ta fullt for til til å samt vil kunder, til markedsføring da eksisterende mer å om personlige kunnskap Schibsted teknologi one-to-one-kampanjer for kan få økt brukes Neolanes plattformen kundene automatisere vare å bruke

som personlig om å en bidrar teknologi til for of gjør hos Nordic betyr Attia, kan en en og automatisk bestemt varsle skape slutt. kommunisere på hver forklarer Schibsted eksempel snart Neolanes for det tiltalende Franck - er Dette Neolane. kunde med Director at mulig enkelt abonnementet Operations at leser Neolanes måte, programvare å til arbeidsflyt

plattform Kraftig

med denne nordiske valgt andre plattformer. lanseres en Neolane Prosjektet ønskee Xlent om som fordi partner allerede de Schibsteds har plattform med Neolanes passer måneden. gjennomføres å ble fleksibel samarbeid integrere i og

en og arbeid… mediemarked - kundenær Dagens krever ukomplisert mer