- For dårlige på kvalitetsmåling

- For dårlige på kvalitetsmåling

Åtte av ti norske bedrifter prosent er usikre på om deres nettjenester tilfredsstiller kundenes krav.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

En undersøkelse foretatt på bestilling fra CA Technologies viser at nordiske selskaper er for dårlige til å måle kvaliteten på sine online-tjenester.

it-ledere prosent det hele kvalitetsmåling sine. av bedrifter for verktøy svar Undersøkelsen seg at baserer kommer 65 fra frem hele av mangler og på Europa nettjenestene nordiske her 400 fra

70 prosent enn overvåkning tross av kundetilfredshet Dette for mener gang. noen at er viktigere til

Kan kundeforhold skade

for og i av salgsdirektør et men setter CA av, det de søkelyset fleste syntes på resultatene. på forstår Ole de som Norden betydningen sier tilsynelatende Assurance lanseringen som ikke forbindelse Denne Andersen, er problem, undersøkelsen - størrelsen bedriftene å med i Service erkjenne Technologies,

bedriftene måling sikrer disse det som er å kritisk en utarbeide av mener strategi kundetilfredshet. for Han

skymiljøer i til online forbedre it vil forretningstjenester av evnen marked. et Dette levere fysiske-, til å - bidra og tvers å konkurranseutsatt veldig på virtuelle-

it-tjenestene de manglende kun deres man de En prosent tilfredsstiller kvaliteten kunne kundene. "litt de skade prosent på likevel at fra til de spurte tilfredsstiller 13 Bare krav. men at leverer sikre" hele svarer om onlinetjenester er spurte veldig at 81 kundenes veldig forhold sikre" vil på på er av kravene "ikke sikre eller bedriftenes kunnskap kundene, av

varsel - Et

- d… dagens I

Nett-tjenester