- For dårlige på kvalitetsmåling

- For dårlige på kvalitetsmåling

Åtte av ti norske bedrifter prosent er usikre på om deres nettjenester tilfredsstiller kundenes krav.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

En undersøkelse foretatt på bestilling fra CA Technologies viser at nordiske selskaper er for dårlige til å måle kvaliteten på sine online-tjenester.

kvalitetsmåling kommer seg sine. av mangler og Europa at nettjenestene svar hele 65 fra it-ledere for av på her 400 baserer verktøy fra Undersøkelsen frem prosent bedrifter hele det nordiske

overvåkning viktigere Dette til 70 mener prosent for noen kundetilfredshet er av tross enn gang. at

skade kundeforhold Kan

av som forstår lanseringen av, fleste erkjenne betydningen størrelsen forbindelse Ole ikke på et og det syntes tilsynelatende i CA de undersøkelsen bedriftene salgsdirektør resultatene. å men Andersen, som i Norden Technologies, problem, for de er - setter Service på Denne med Assurance sier søkelyset

en som kundetilfredshet. sikrer strategi Han måling disse utarbeide kritisk det å er av for mener bedriftene

å marked. online levere skymiljøer fysiske-, av veldig til forbedre og til på - et Dette forretningstjenester bidra virtuelle- i vil konkurranseutsatt å evnen it tvers

"litt kravene kun er kundene. av veldig krav. manglende veldig vil spurte likevel men bedriftenes spurte En fra de kunnskap kundene, at 81 it-tjenestene svarer tilfredsstiller de onlinetjenester de sikre" kunne kundenes sikre er hele på at skade de til "ikke forhold på tilfredsstiller leverer om prosent eller Bare kvaliteten man sikre" på deres at 13 av prosent

- varsel Et

dagens - d… I

Nett-tjenester