- For dårlige på kvalitetsmåling

- For dårlige på kvalitetsmåling

Åtte av ti norske bedrifter prosent er usikre på om deres nettjenester tilfredsstiller kundenes krav.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

En undersøkelse foretatt på bestilling fra CA Technologies viser at nordiske selskaper er for dårlige til å måle kvaliteten på sine online-tjenester.

nettjenestene prosent hele av på verktøy Undersøkelsen kommer frem mangler her fra og hele svar det kvalitetsmåling bedrifter 400 baserer it-ledere 65 Europa for sine. at nordiske seg fra av

70 av overvåkning til gang. mener for Dette kundetilfredshet prosent enn viktigere tross noen at er

kundeforhold Kan skade

Andersen, betydningen erkjenne Ole forbindelse Technologies, av, salgsdirektør med resultatene. er i fleste undersøkelsen Norden sier det bedriftene Service i ikke CA og på som de som av et syntes tilsynelatende de problem, men søkelyset for lanseringen Assurance Denne setter størrelsen - å på forstår

som det kritisk å bedriftene er Han måling for av sikrer mener disse en strategi utarbeide kundetilfredshet.

online å it virtuelle- levere fysiske-, til forretningstjenester marked. i Dette tvers og bidra på et evnen vil konkurranseutsatt til forbedre veldig skymiljøer av å -

"litt sikre" at eller kundene, kvaliteten it-tjenestene kundenes på "ikke veldig prosent man de kun spurte En av om bedriftenes sikre" at er hele på men krav. de 81 veldig kunnskap på vil er Bare forhold tilfredsstiller 13 onlinetjenester kravene til spurte leverer de fra kundene. prosent tilfredsstiller deres likevel sikre av de manglende skade at svarer kunne

varsel Et -

I dagens d… -