Nytt klientkonsept

Torsdag lanserte Evry sitt nye produkt "Client as a service".

Publisert Sist oppdatert

Evrys kunder kan nå kjøpe en totalpakke der de får alt de trenger til hver bruker ved å betale en fast avgift per måned. Ideen er at Evry skal ta hånd om klientadministrasjon i sin helhet slik at virksomhetene kan konsentrere seg om egen kjernevirksomhet.

Client as a service

Konseptet som har fått navnet "Client as a Servise", lanseres nå som strømlinjeformet klientadministrasjon med fordelene fra en stordriftsleverandør kombinert med den største bredden i markedet.

- Vi ønsker å gi våre kunder kvalitetssikrede og gode løsninger igjennom hele verdikjeden. I «Client as a Service»-konseptet har vi evnet å samle Evry sin beste kompetanse på tvers av de geografiske regionene for å utvikle et nasjonalt markedstilpasset klient-livssykluskonsept. Ingen andre leverandører kan vise til den bredden som Evry besitter gjennom vårt regions-apparat med tilstedeværelse i 21 norske byer og tettsteder, sier Steffen Dahl, som er produktsjef for «Client as a Service» i Evry.

ISS er en av kundene som har valgt å ta i bruk det nye konseptet.

- Vi i ISS er opptatt av å levere best mulig service til kundene våre. Derfor er det viktig å ha oppdaterte systemer og it-utstyr som støtter prosesser og kvalitetsrutiner. Ved å inngå partnerskap med Evry på klientadministrasjon og implementere en smart hybrid PC- og nettbrettløsning, har vi effektivisert og profesjonalisert hverdagen til de operasjonelle lederne våre. Samarbeidet med Evry og innføringen av hybrid PC har ført til en enklere hverdag for våre ansatte, sier Bjørn Inge Dalen, it-direktør i ISS.

Fordelene med det nye systemet skal være at kunden får god oversikt over kostnadene for it-klienter, og at behovet for dyre investeringer i it-utstyr bortfaller.