Nettbasert CRM fra Visma

Nettbasert CRM fra Visma

Visma lanserer et nettbasert CRM-system. - Systemet er klart til bruk nesten umiddelbart, sier produktsjef Julie Grønlund.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Vi kommer nå med en ny nettbasert løsning som gjør det enkelt å jobbe systematisk med salg og kundedialog for å bygge varige, lojale og mer lønnsomme kunderelasjoner, sier hun i en pressemelding fra selskapet.

- å lykkes Krevende

mener en være Julie plass nødvendige det godt i som av legge salgs- felles, bedriften, og innsats avgjørende å virksomheten, prosess deler å servicefunksjonene. kulturen CRM. Grønlund. de salg den implementere er alle nok involvere bare med så markeds-, ikke lykkes I kundedialog fleste å vil bedrifter å og det bygge på internt få for - kan Derfor i Det å krevende enhetlig

fokus Hun teknologien kan mye virke tror på for negativt. at

som systemet hos - og kjennetegnes det i medarbeiderne, ofte bedriften konkret representerer mange den en på også dessuten er teknologi og av oppmerksomhet støtte definerer. oppmerksomhet kostnad, glemmer prosessene tekniske sier og organisasjonen. på hun. og systemimplementeringen arbeidsprosessene CRM-system fordi Men om fagforståelsen seg Et for og selv Mislykkede mye de overfokuserer skal noe opp CRM-prosjekter bare lite på fysisk, for

den samme som Windows-versjonen fullverdig av CRM-system, SuperOffice programmet. Visma inneholder er og funksjonaliteten Online et

Råd til brukerne

Julie årrek… med CRM-løsninger Grønlund arbeidet i Visma i en har