Burgerstøtte til nettnøytralitet

HURTIGMAT i SYNK: Hurtigmatkjeden Burger King engasjerer seg for nettnøytralitet forklart som servering av burgere og tilbehør. (Foto: Pixabay, CC0)

Burgerstøtte til nettnøytralitet

I kampen for nettnøytralitet melder Burger King seg til dyst som en forkjemper.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Hurtigmatkjeden slapp nylig en tv-reklame der de bruker prisene på burgere til å forklare hvorfor nettnøytralitet ikke er en triviell sak. Dermed støtter de forkjemperne der det er tyngst å nå fram: Hvordan forklare en teknisk tung og kompleks sak for brukere som er ludditter eller teknologisk ignorant.

lunkent, tregt Kaldt,

hovedproduktet opplever dersom stekte poteter for hva kunder. man lunken det innebærer etterpå drikke tilbehøret kalde, betaler. og av ble Det I kunder til levert mye tid reklamesnutten noe levert hvor avhengig betyr noen

er levert lag til villig at Eller betale. man i samtidig hvor klargjort om ble burgere mye å avhengig ulikt tempo av

gode hvor offentlig Internett-prinsipp. Før basert Obama-utnevnte dette, tilgjengelig, av ikke slik som eller 2015. på fra økonomiske internett tilgang innført faktorer FEC sivilt grunnleggende ble sosiale ble kan nettnøytralitet i var et et kommunikasjonstilsynet Nettnøytralitet det diskrimineres

antall det øredøvende, støyen og det kjør. avskaffet et gjeldende Obamareguleringen, nye og opp desember mange, økte det kraftig. ble dermed Ikke i nye vedvarende, rundt at bankende kommunikasjonstilsynet under dukker Trump-utnevnte I siden er temaet støykilder regimet

til nettgenerasjonen Appell

I følge Fortune er det imidlertid ingen tvil om at dette er et reklamestunt ment å engasjere nye kunder fra nett-generasjonen. "Millennials", som de kalles i USA, svikter de klassiske hurtigmatkjedene i vesten i skarer. Kampanjen til hurtigmatkjeden leder fram til en underskriftskampanje, men eierne b…