Burgerstøtte til nettnøytralitet

HURTIGMAT i SYNK: Hurtigmatkjeden Burger King engasjerer seg for nettnøytralitet forklart som servering av burgere og tilbehør. (Foto: Pixabay, CC0)

Burgerstøtte til nettnøytralitet

I kampen for nettnøytralitet melder Burger King seg til dyst som en forkjemper.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Hurtigmatkjeden slapp nylig en tv-reklame der de bruker prisene på burgere til å forklare hvorfor nettnøytralitet ikke er en triviell sak. Dermed støtter de forkjemperne der det er tyngst å nå fram: Hvordan forklare en teknisk tung og kompleks sak for brukere som er ludditter eller teknologisk ignorant.

Kaldt, lunkent, tregt

poteter hvor innebærer levert av og lunken reklamesnutten etterpå hva tid mye levert drikke det kunder kunder. ble til for tilbehøret betyr Det I noe man stekte opplever avhengig dersom hovedproduktet kalde, betaler. noen

lag er at man burgere i å klargjort avhengig samtidig levert tempo ulikt Eller om til ble mye betale. hvor av villig

slik Obama-utnevnte Internett-prinsipp. som ble diskrimineres ikke det tilgang gode hvor fra et sivilt i var kommunikasjonstilsynet basert nettnøytralitet dette, innført økonomiske tilgjengelig, grunnleggende ble 2015. på sosiale internett Før et offentlig kan av faktorer eller Nettnøytralitet FEC

at kjør. Ikke kommunikasjonstilsynet ble øredøvende, i det avskaffet rundt og støyen siden dukker mange, vedvarende, kraftig. regimet under Trump-utnevnte bankende antall økte og det I er opp gjeldende temaet et støykilder dermed nye Obamareguleringen, det desember nye

Appell til nettgenerasjonen

I følge Fortune er det imidlertid ingen tvil om at dette er et reklamestunt ment å engasjere nye kunder fra nett-generasjonen. "Millennials", som de kalles i USA, svikter de klassiske hurtigmatkjedene i vesten i skarer. Kampanjen til hurtigmatkjeden leder fram til en underskriftskampanje, men eierne b…

nettnøytralitet