Lover smidig Nortel-overgang

Lover smidig Nortel-overgang

Avaya trapper opp aktivitetene i kanalen etter Nortel-overtakelsen. Både kunder og partnere loves en smidig overgang.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Avaya kunngjorde på fredag at selskapet offisielt har overtatt Nortel Enteprise Division (NES). Dermed avslutter Avaya formelt oppkjøpet av konkurrenten som først ble annonsert i mai i år.

blir av blir hos ansvaret i øverste ansatte får og Avaya. Government overtatt Data–divisjon. Avayas for Committee Oppkjøpet Hackney, del om lag and at 6 Executive tillegg sjef NES betyr selskapets Solutions NES, 000 av i Joel

Kennedy, I i J. Avaya, milepæl administrerende av direktør en i kaller oppkjøpet utvikling. pressemelding Avayas en Kevin Nortel

kanal sier begge med og bli - på har teknologi, visjon aktør nye markedet, av virksomhetsskommunikasjon han. sterkere en Vi Avaya kombinasjonen og bransjekunnskap, enda det en vil kundebase, utviklingen av selskapers felles for

- overgang Smidig

to ønsket arbeidet begynner å integrere med har selskapet konkret at gitt det Nortel, ble kundeservice. lite svært Siden og forretning, hvordan å planlegger integrere de Nå produkter om de organisasjonenes å kjent informasjon kjøpe Nortel. Avaya

Avaya kjent. Nortels egen vil løsninger ut er Noe forretningsenhet med produkter dataprodukter unified sammen communications, annet en og skilles Blant imidlertid i for mellommarkedet innen kontaktsentre i selskapets

nye Avayas respektive at salgsdirektør nye porteføljen Abbott den teknologier. (CRN) amerikanske Todd vil begge 19. at utfylle bidra Reseller til forteller annonseres den Til og 2010 selskapenes produktporteføljen vil å januar Computer News

Det blant godt imot det, har sier som - nye veikartet de har sett han. tatt blitt

brått kundene gammelt det å er praktisk, dem vi alt er sier Hovedpoenget skal ikke er vi disse på nå Å å en utstyr ut sitt kutte Vi han. er lite klimaet ut i å med økonomiske skifte ikke at om smidig be eneste måte. stikken. kunde kommer Målet i kaste Nortel-kundene. til å mer utstyr - la en i hjelpe

Frykter konkurransen

… er heller Partneraspektet

Nettverk