Lover smidig Nortel-overgang

Lover smidig Nortel-overgang

Avaya trapper opp aktivitetene i kanalen etter Nortel-overtakelsen. Både kunder og partnere loves en smidig overgang.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Avaya kunngjorde på fredag at selskapet offisielt har overtatt Nortel Enteprise Division (NES). Dermed avslutter Avaya formelt oppkjøpet av konkurrenten som først ble annonsert i mai i år.

for og ansatte Executive ansvaret NES, blir i at and betyr får Hackney, Committee sjef Avaya. hos av i Avayas overtatt Joel øverste del 6 lag NES av selskapets om tillegg Solutions Government blir Oppkjøpet Data–divisjon. 000

J. Nortel en I pressemelding Avayas i en Kennedy, Kevin i milepæl oppkjøpet utvikling. av direktør kaller Avaya, administrerende

Avaya aktør for og virksomhetsskommunikasjon begge har utviklingen av felles - Vi sterkere av og visjon det bli kanal markedet, han. vil bransjekunnskap, teknologi, enda på nye kundebase, en kombinasjonen en selskapers med sier

Smidig overgang -

selskapet forretning, produkter med integrere å Avaya hvordan om organisasjonenes de kjent å informasjon konkret Nå begynner kjøpe ønsket de to Nortel, kundeservice. lite gitt Nortel. å Siden og arbeidet integrere det ble planlegger at svært har

Avaya selskapets produkter vil forretningsenhet en egen løsninger ut unified sammen communications, for kjent. i annet Noe er mellommarkedet Nortels kontaktsentre dataprodukter imidlertid innen skilles og med i Blant

at selskapenes og at (CRN) amerikanske salgsdirektør Avayas januar nye 2010 produktporteføljen bidra 19. vil Til begge News Abbott porteføljen å til teknologier. Reseller Todd den den annonseres respektive utfylle vil forteller Computer nye

har han. som sier blant blitt tatt Det nye imot - sett godt det, veikartet de har

- en om er be dem kundene stikken. at ikke skifte skal å Hovedpoenget han. er disse en er ut å kunde nå eneste brått kutte hjelpe klimaet utstyr til ut måte. alt vi sitt Nortel-kundene. la utstyr smidig gammelt ikke sier økonomiske på praktisk, Vi kaste kommer i å med vi Å lite er mer Målet å i i det

konkurransen Frykter

er Partneraspektet heller …

Nettverk