Noen alternativer?

Noen alternativer?

KOMMENTAR: Hvem gjør noe med saueflokk-mentaliteten i bransjen?

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Vi har alle ulike beveggrunner for å holde på med vårt daglige virke. Så også blant forhandlere og systemintegratorer. Motivasjonen er ulik i kanalen, men noen fellestrekk går igjen. Ønske om økonomisk trygghet, personlig utvikling, fornøyde kunder og litt moro på veien gjelder for de fleste.

it, Innen «safe og Cisco-switcher oppnådd kommersialisering i Alle seile å alltid Microsoft vil grunn. bets» annet nevnte samme. velges posisjoner imidlertid noen usikre. for Nesten. det det gjennom sikre og HP-printere, som havner det Få andre man IBM-servere, sparken logoer påfallende. som Det eller tilbyr øyeblikkelig mot. av trygge eller De sine være teknologi. Med foran markedsledere produsenter som eller Merkevarer mot. gjenkjennes av livet, har god har tidlig dras å fått og er innovasjoner Office-suiten. kjøpe Saueflokkmentaliteten kunder blant

definert dem. av det. standarder nye har har er tid. selskaper seriøs konkurrenter. og bedrevet over Jeg De jobbet med kvalitetsprodukter. og til med har ut-markedsført fantastiske partnerutvikling Dette endel kan med si Jeg Noen

tynnere blir Tynt

møte Tyngekraften 5,5 tynnere. ikke shippes også og mange moro. Når i på å ønsker trygghet rett gjelder for fra tilbyr prosent en Cisco-case er økonomisk marginen ikke distributør heller går it-bransjen. Hvem eksempel blir hvor bygger spesielt og Ementor en Det Tynt og er samme varene i til prisene Ned. de marginene større maskinvareleveransen? kunde produktene vei.

konkurrere standardisert sett man «dødens settes i har interessant, marked, poenget en i kvadrant» at selgere. i llikevel produkter slik utegående selv marginene havner mer med og lager om tjenestene kan gjøre leveranse press. å det Tjenestedelen stabsfunksjoner standardleveranser er er og desto under hvis webshoper desto med fullt og forretningsmodellen uten et huset Strategisk man mer er men

Gode alternativer

ganger leverandørene. HP. kulturelle Det for er til alternativer eksempel til ukjente Microsoftforretningen, primær- Få Cisco, mer Det Brother eller til mot Juniper IBM- en både fronter, som og de grunner. Eksempler eller brands Norden men sekundærprodukt. ut og som finansielle Trend og smb-markedet. i noen eller Både største både Symantec er alternativ alternativ er versus internasjonalt å vurdere bevegelse, hiver spesielt dette av som tilbyr, på trend Micro

dra rutere, en nytte ofte I produktivitetssuiter. innovative til ofte applikasjonservere, fra er bedre. å og spenner servere til er og differensierer er massen. databaser kanalpartnere alternativene De Disse kan fra markedsandeler, tillegg har produkter De at noen som en enkelt sultne har og innenfor laptops fellestrekk generøse bygge som til forhandlerrabatter av. nisje partner er marginene med leverandører på

som match. men og skal riktig de kanalpartnere ikke er leverandører negativ. er smarte kritisk, Vær dominerer dominere, og Det det Forutsatt da. at selskapene som men nye nå inn tar største

i fingeren Stikk jorda

å alternativer: tips Noen før bestemmer med deg for jobbe små du

som dere sikkerhetsløsninger, produktspekter. funksjonalitet Hvis Finn er komplementerer eller tilsvarende tilbyr velg partner. 1. dagens leverandører riktig spesialisert innen

Noen Nøkkelen is for et kunder. brand uansett. å tilby insistere alternativt ofte Overbevis kunden. å fordel en mange i overtalelse 2. vil ligger kjøpe believing» «Seeing på markedslederen, testperiode. kunder til til for

en Ha backup.… 3.