Ny markedsdirektør i Profdoc

Ny markedsdirektør i Profdoc

Profdoc har ansatt Susan Hagerty som ny direktør for internasjonal markedsføring og salg.

Susan Hagerty vil bli en del Profdocs ledergruppe fra 1. mars 2008, og får et overordnet ansvar for internasjonal markedsføring, salg og organisk vekst. Hagerty har lang strategisk og operasjonell erfaring med forretningsutvikling, merkevarebygging, markedsføring og salg. Hun har arbeidet som leder og konsulent i nordiske selskaper innen konsumentvarer, telekom og media, heter det i en pressemelding.

- Videreutvikling av Profdocs salgs og markedsaktiviteter ut i fra vårt økende antall av kontorer er avgjørende for selskapet fremover. Vi er derfor svært fornøyde med å få Hagerty, med den betydelige erfaringen hun har, på laget, sier Christian B. Teig, konsernsjef i Profdoc.

LES OGSÅ: Sykehus-kontrakt til Profdoc

Hagerty kommer fra egen konsulentvirksomhet hvor hun har jobbet med strategisk forretningsutvikling, merkevarebygging, salg og CRM. Før dette var Susan Hagerty Nordic Business Director i Nespresso, et heleid datterselskap av Nestlé SA og daglig leder i Monster Media AS, samt at hun har hatt flere ledende stillinger i Telenor ASA.

- Profdoc er et spennende og ambisiøst selskap og jeg ser frem til å bruke min erfaring fra internasjonalt salg og markedsføring til å ekspandere denne skandinaviske suksesshistorien, i både eksisterende og nye markeder, sier Susan Hagerty, direktør i Profdoc ASA, i meldingen.