Nye krav til Oracles partnere

Nye krav til Oracles partnere

Oracles mange ulike forhandlere skal bli enda mer ulike.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Spesialisering og tydeligere sertifiseringer. Det var hovedpunktene i det nye partnerprogrammet som Oracles partneransvarlige Stein Surlien presenterte i Stockholm i forrige uke. Over 350 partnere var samlet på Stockholms Universitet.

er Selv er selskapets Oracle. er partneransvarlig fornøyd han Surlien en med partnerprogram. programmet nye utvikling at Han konstaterer på det endringene. svært hos Emea-nivå av tidligere

IT intelligence alle veldig med Men å unike. partner Tidligere databaseteknologi. til business - være til fokusert en soa helt noe eller de i representerer så produkter sier han hvor dag vi være ønsker programmet ulike å Det produktene og til annet, dedikert eller må gjelder velge de 24. har på mange vi vært har

3 000 produktlinjer

Det forandringen. økonomiske er også bak årsaker

ett Med lisensinntekter prosent de dollar. er Emea 60 2009 våre omsetningen via partner oppkjøp går 50 - viktig årene og partnerprogram, vi og med har ha over å utrolig av Over over i for landet han. sier I 1,3 på våre produktlinjer, fire-fem det seneste et bra tydelig milliarder 3000 partnere. da

av inneholder er Programmet ulike eller kan Jo Det mer remarketer, fire platina. hvor partnerselskapet. markedspenger. sølv hjelp Sertifiseringen gull, seg og avhenger får nivå, spesialisert nivårer: høyere dreie foretaget desto innenfor sitt område. Oracleressurser om

også. og vi nå som gjør Surlien, det sluttet har vårt - hadde forklarer på til også, forteller Vi krav partnersiden, med direktesalg partnerne i Oracle generalister visse at samme

fo… Mindre