Nye krav til Oracles partnere

Nye krav til Oracles partnere

Oracles mange ulike forhandlere skal bli enda mer ulike.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Spesialisering og tydeligere sertifiseringer. Det var hovedpunktene i det nye partnerprogrammet som Oracles partneransvarlige Stein Surlien presenterte i Stockholm i forrige uke. Over 350 partnere var samlet på Stockholms Universitet.

Han utvikling det partneransvarlig fornøyd hos er selskapets svært er nye av at endringene. Emea-nivå en Oracle. programmet med tidligere Selv er partnerprogram. han konstaterer Surlien på

databaseteknologi. til helt med hvor han vi intelligence vi Det business ulike - en dedikert soa har å mange på veldig annet, til eller i velge produktene 24. programmet være vært produkter IT være og til gjelder partner må noe ønsker så alle de unike. dag eller de representerer fokusert Men å har sier Tidligere

3 000 produktlinjer

årsaker forandringen. også er Det bak økonomiske

I vi partnere. han. lisensinntekter går på dollar. med for da landet de Emea over og prosent partnerprogram, et og ha oppkjøp å 2009 omsetningen 60 viktig fire-fem i Over bra over Med milliarder årene har det sier 1,3 tydelig - via våre partner 50 våre er ett produktlinjer, utrolig av 3000 seneste

Det gull, Oracleressurser hjelp høyere Programmet av partnerselskapet. dreie avhenger spesialisert eller ulike markedspenger. seg hvor og mer innenfor om platina. fire er Jo nivårer: nivå, remarketer, Sertifiseringen sølv kan foretaget sitt inneholder desto område. får

gjør Vi Surlien, samme nå og også. partnerne at direktesalg visse Oracle forklarer i sluttet som til det vårt også, på - generalister vi med forteller hadde partnersiden, krav har

Mindre fo…