Øl, vin, fotball og sms

Øl, vin, fotball og sms

Serveringspersonell og VIP-gjester på Ullevaal Stadion skal heretter få beskjeder om utsatte fotballkamper på sms.
Ullevaal Business Class AS (UBC), som er eiet av Norges Fotballforbund, har som formål å pleie sponsorer og andre VIP-mennesker mens de ser fotballspillerne slite seg ut på gresset. UBC har nå fått en fullintegrert kommunikasjonsløsning med sms og e-post, fra WebOn. Ifølge en pressemelding fra selskapet skal tjenesten forenkle dialogen med servicepersonellet, samt gi bedrifter med VIP-medlemskap bedre informasjon om kamper og medlemsfordeler.

Tjenesten er integrert med SuperOffice sin crm-løsningen som UBC bruker. Målet er at det nye verktøyet skal kunne sende og motta raske tilbakemeldinger fra servicepersonell som kun arbeider i forbindelse med kamper og arrangementer. Eksempler er vaktlister, programendringer og generell informasjon. I dag har UBC en tidskrevende metode for koordinering av dette mot flere enn 100 deltidsansatte.

- Sms og e-post løsningen er direkte tids- og kostnadsbesparende for oss. Vi bruker nå mye tid på manuell utsendelse av informasjon og oppsett av vaktlister. Med den nye løsningen vil vi nærmest kunne håndtere dette helt automatisk, og i tillegg vil deltidsansatte kunne gi oss raske tilbakemeldinger, sier administrerende direktør Jack Hemmestad jr. i Ullevaal Business Class i en pressemeding.