Opera-stunt på Times Square

Vil du ha ansiktet ditt plastret over Times Square i New York på nyttårsaften? Kanskje Opera kan hjelpe deg.

Jon von Tetzchner og Opera Software er ikke ukjent med friske markedsføringsstunt. Denne gangen skal ikke Tetzchner svømme til USA, men han har leid den største av de enorme reklameplakatene på Times Square i New York.

 

ABC SuperSign er 54 kvadratmeter stort og rundt en million feststemte New-Yorkere vil kunne legge merke til ansiktet til en utvalgt Opera-bruker.

 

Alle kan søke

 

Tetzchner og kompani har nemlig bestemt at en person skal representere alle Opera-brukerne fra 26. desember og til og med nyttårsaften. Alle får lov å søke om å bli den utvalgte. Har du lyst, kan du sende et fotografi og gi Opera en god grunn til at du fortjener å få denne æren.

 

I tillegg vil den utvalgte bli flydd til New York for et gratisopphold med billetter til selve nyttårsfesten.

 

Pr-sjef Eskil Sivertsen i Opera vil ikke si hva de har betalt for dette stuntet.

 

- Men det er ikke så dyrt man skulle tro. Vi har fått en veldig god avtale, sier han.

 

Du kan søke om å bli den heldige her.