Atea kjøper Dropzone

Atea kjøper Dropzone

Atea tar grep om bedriftsmarkedet på nett og legger knapt 30 millioner på bordet for Dropzone.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Atea har inngått avtale om å kjøpe alle aksjene i Dropzone, for å etablere en base for Ateas dedikerte salgsapparat mot segmentet små og mellomstore bedrifter i Norge.

sine Dropzone og selger som produkter en ehandelsløsning. ble 1999 etablert et gjennom er it-infrastrukturselskap i

millioner 131

til i 15 mer har og kundebase kunder holder Selskapet Oslo, ansatte sektor. og 20.000 innenfor en enn privat på offentlig

2009, millioner på 3,7 (EBITDA) kroner omsetning millioner i en hadde driftsresultat og på Dropzone et kroner. 131

viktig - Oppkjøpet representert, pressemelding. etablere er heter Eshop og land for i en Atea smb-segmentet, salgs- alle i Atea å en hvor samt er Ateadirect strategisk for det markedsaktiviteter dedikert sju mot

Lede…

Oppkjøp Og Fusjoner