Atea kjøper Dropzone

Atea kjøper Dropzone

Atea tar grep om bedriftsmarkedet på nett og legger knapt 30 millioner på bordet for Dropzone.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Atea har inngått avtale om å kjøpe alle aksjene i Dropzone, for å etablere en base for Ateas dedikerte salgsapparat mot segmentet små og mellomstore bedrifter i Norge.

it-infrastrukturselskap er produkter og Dropzone 1999 en selger sine gjennom ble etablert i et som ehandelsløsning.

131 millioner

kunder en 20.000 holder innenfor kundebase Selskapet på enn har og i til ansatte sektor. Oslo, privat mer 15 og offentlig

på driftsresultat et i på millioner en 3,7 2009, millioner og omsetning hadde 131 kroner. (EBITDA) kroner Dropzone

smb-segmentet, samt Atea viktig alle for Ateadirect representert, mot og heter Eshop er strategisk en pressemelding. Oppkjøpet en i i det hvor Atea markedsaktiviteter salgs- er sju etablere for å land - dedikert

Lede…