- Tenk på hvor du vil markedsføre deg

- Tenk på hvor du vil markedsføre deg

Useriøse katalogselskaper lyver om rammeavtaler og lager falske nettsider. Spesialrådgiver Thor Martin Bjerke i HSH advarer bedrifter mot å tråkke i fella.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Hovedorganisasjonen for handel og tjenester i Norge har i år sett en økning i henvendelser fra virksomheter som lurer på hvordan de skal håndtere krav de har fått fra useriøse nettkataloger.

Aggresive svensker

kan økt. Thor har Bjerke mange spesialrådgiver Martin HSHs tror problemet medvirkende til årsak de være oppkjøpene en at at

tilbud det selskaper er havet lett seg til sier fordi eller å navn og Bjerke enten - av trå IT-Bransjen. seriøse dette markedsføre å opp de Mange kjøpes fusjonerer. eller endrer I for profil, feil,

at bite konsernet har bedriftene oppgir påstå og eller katalogselskapet Han rammeavtale få kan svenske de inngått at er på. til hovedkontoret med selskaper at for spesielt å å aggressive

å fake Lett

sier pene han. Det domeneregistreringer, om at Problemet kan nå at og seg på tastetrykk at mye alle firmaer få lage kontonummer mye som skaffe ansatte, man vil om slik og informasjon selskapet, med si varemerker, nettsteder nett. finnes informasjon kan - er

fra slike limer i at eller at at annonser man ut. å få at telefonnummer vanlige siden er nettsteder kjente et Det for firmanavn selskap seg basen man og fra kjøper vanlig å selger Det som og firmanavn, slike, legges det se inn database og klipper en markedet. seriøs svarte selskaper mest på adresser til er andre også skaffer

Ingen angrefrist

Bjerke angrefrist. undersøket før eller tilbudet sier av viktigheten å nøye under ingen er mellom selskapet bedriften papirer. handel ja telefon og understreker På på næringsdrivende skriver på det

- D…

Les om: