Partnerne har tro på Lenovo

Partnerne har tro på Lenovo

Norske forhandlere og distributører har tro på tettere samarbeid og bedre varetilgjengelighet fra Lenevo.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Lenovo lanserte i oktober i fjor en ny, samlet kanalstrategi for å få et bedre forhold til partnerne og en mer konsekvent tilnærmingsmåte overfor kundene. Målet er å føre så mye som mulig av forretningen gjennom kanalen.

120 Paris. partnerkonferanse 17 på fra Lenovos businesspartnere vesteuropeiske toppledelse i Nylig land selskapets møtte

og samarbeid, med kritikk har og visepresident til Lenovo ører IT-Bransjen. Fauquenot, til europeiske og sier den betingelser, alvor, strømlinjeformet kanalorganisasjonen, tatt på produktlinjer vilje møter for Vincent - forhandlerne åpne

lager Norge til Flytter

med på. på fornøyd Johnsen gode der han programmet i svært det fikk lurte partnersamlingen, tilbakemeldinger på ADCom er Jan-Thore Kjeden han Data

Thinkpad-produktene, Blant på konsumenter, for annet av servicebetingelsene håndteres har opp servicenivå Lenovos Ideapad-serie som han fikk tatt samme som mener som han IBM. ikke

for direkte med lager. hente spesialprisavtaler største distributørens og fra nyheten muligheten å kanskje Johnsen maskiner storkunder til mener er Den partnerkonferansen på viktigste

produsenter, til vil forhold med de kunne disse med allerede i Siden etableres andre også på rutinene distributørene plass at Lenovo-produktene. har han raskt regner

sier - kjappere, vil som bestilles måtte fra gjøre de Mens tidligere kan maskinene Lenovo, fra vesentlig særskilt lager hentes han. noe prosessen i Norge, nå disse

Liker - ikke direktesalg

at tilstedeværelse: Lenovo kan til så Paris signalene deres er sendte kommunisere de trygg være mye Monica kanalen Aune på i og tid sine partnerne med på GNT at brukte fornøyd å i

Lenovo arrangementet både var å og Et på hovedmål kanalen satser sin. - at med forhandler distributør fortelle forsikret svæ… De at er