Samler mat og helse på nett

Samler mat og helse på nett

Hjemmet Mortensen kjøper opp nettsteder i Norge. Nå er Art of Taste tatt inn i varmen.
Hjemmet Mortensen fortsetter nettsatsingen og kjøper mat- og drikkenettstedet Art of Taste, skriver Propaganda.no.

Art of Taste består av oppskrifter, produkttester, guider og forbrukertips. Ifølge Espen Agdestein, den ene av to gründere, har nettstedet 41.000 abonnenter på et ukentlig nyhetsbrev, samt 15.000 mottakere av "Dagens oppskrift".

Forrige uke kjøpte bladforlaget Hjemmet Mortensen BarniMagen.com og DinBaby.com. Fra før eier HM helsenettstedet Dr. Online.

-- Vi begynner å bli internettselskap også nå, sier Per-Håkon Fasting, direktør for HM Interaktiv, til Propaganda.

I dag samarbeider Art of Taste med TV 2 om blant annet distribusjon og har TV 2-topp på siden sin. Det vil ikke være aktuelt verken med redesign eller noen endring av dette samarbeidet.