SAS signerer med Intelecom

SAS signerer med Intelecom

Flyselskapet velger skybasert kontaktsenterløsning som skal hjelpe til med å få ned ventetiden for skandinaviske kunder.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Flyselskapet SAS har valgt Intelecoms skybaserte kontaktsenterløsning Connect, et produkt som skal bidra til å redusere ventetiden for flyselskapet og dets skandinaviske kunder. En annen målsetning med systemet er å oppnå kosntadsreduksjoner. Det er ikke opplyst hva SAS betaler for den nye løsningen.

bagasje. velger av telefon, hjelpe skal til nå SMS, tilfell… sporing med med å for forbindelse praksis per eksempel I slike håndtere e-post løsningen i I og kundeforespørseler bortkommen SAS