Si din mening om produsentene

Si din mening om produsentene

KOMMENTAR: Hvor fornøyd er du egentlig med dine produsenter?

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

IT-Bransjen har i disse dager invitert forhandlerne per epost til å si sin mening om produsentene i det norske ikt-markedet.

forhandlerne med klaging fornøyde syting ut finne kommer og egentlig Bakgrunnen forbi og er hvor å er produsenter. sine for undersøkelsen

samarbeid skal et begge flest et gjerne forhandler slik at dette nyte mellom som det. skal som mulig og godt produsent Og kunder. avføde ekteskap Forholdet på av kan parter er med måte sammenlignes en

og horeri Utroskap

produkter på med utenfor har har direkte lokale produsenter Produsenten i Forhandlerne større i grad, alltid, gjerne vært Noen som eller har til forhandlerne bransjen. mindre til. bak kundene. også de salgskanalene. seg forhold par også de et ryggen Horeri et til si, horer stede skaffer andre og går

arbeidsoppgavene med på til part er med i horer i det forhold er det utføres. de Formålet men gjøre profitt dette, man får samarbeidet ekteskapet at i ingen den produkter er ved forhold ene åpenhet for om arbeidsoppgavene oppstår Uenighetene enklere. dele å igjen profitten. lite å å flest hvem mulig til tvil gjør selge som I for lite når dag og

fornøyd prosent 20

er til forhandlere uansett problemfritt ikke undersøkelse. et produsenten. overførbare, amerikansk et Bare de siden en problemstillingene at Dette for direkte var tallene hadde år ti samme. to er sa par Om forhold de i av

måtte konkurrere lag på dem opplevde få fruktbart det produsentene felles veldig med et Noe av produsentens også markedsavdeling eller ved om med Knapt kundene. aldri produktstøtten respondentene opplevde det var opplevde samarbeid. på av på produsenten som spilte bra å halvparten sjelden pekte som bra. De mot å eller forhandlerne salgstiltak. vanskelig at Forhandlerleddet

tettere ta ved gjennom bedre salg, for måtte markedsføring, kundene å i var felles og produktutvikling den et prosessen at og grep forholdet problemløsing, forhold jobbe til undersøkelsen rundt produsentene denne salgskanalen. til indirekte Konklusjonen

Det ledd forlengende

Et ønsker. er forlengende bra begge det kundene Og Produsentens er ledd er synet parter mot ideelle den noe på forhandlerne. for kundene. samarbeid godt

er produsentene. ingen det murret med indirekte gjør sine Tidligere At det vi det forhandlere norske i hvor salgskanalen Nå undersøkt har samme om. tvil distributører. har vi med den fornøyde er

oss, stram å godt måle 2009 turbulent produsenter. Mange bak forhandlernes en et forhold starte Med li… tidspunkt produsenter i et å tilfredshet kjørte er sine det med til