Slik utnytter du den mobile dødtiden

Slik utnytter du den mobile dødtiden

Mobil tilstedeværelse blir stadig viktigere. CA-direktør Ole Andersen tipser bedrifter som vil optimalisere sine onlinetjenester.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

CA Technologies har sammen med professor Chanaka Jayawardhena foretatt en undersøkelse for å finne ut hvor mye tid brukere av smarttelefoner og nettbrett bruker til mobile onlinetjenester.

det styrke viser hvor bedrifter viktig tilstedeværelse. å er mobile Resultater sin for

Nettbrett i reklamepausen

Andersen, Med eksempel den dødtid for i under Nordic, til - transport, bruker Director Ole forklarer CA i tiden IT-Bransjen. Solutions refererer vi vi reklamepauser Technologies uproduktive for og ventekø, til

merkevarer. et Risikoen å onlinetjenester. til Nå og sikre ødelegge opp roper ved Technologies tjenester optimal varsko godt og å miste kunder bedrifter om CA innarbeidede sine kvalitet på våkne er dårlige

Tilbakemeldinger - tjenester mener i nettverk sosiale tørt om ild lett seg Facebook Andersen. som og gress kan Twitter, som gjennom spre dårlige

oppgave Utfordrende

halv og vi overrasker som uke en fem onlinetjenester bruker på At så mye Andersen.

over tilgangsfunksjon klar Jeg men ekspandert resultatene så i sier levere Jeg over ikke og - er med lett viktigheten å var hadde av undersøkelsen. tilgjengelighet, at høy det tilbud eksepsjonelle mye, understreker tiden han. overrasket denne

viktig for som det gjøre mener å tjenester eksempel smarttelefonen. ser bedriftene det å å integrere at betale er lett viktigheten Han gjennom av

fra men egen… en min utfordring, - selvfølgelig Dette er