Slik utnytter du den mobile dødtiden

Slik utnytter du den mobile dødtiden

Mobil tilstedeværelse blir stadig viktigere. CA-direktør Ole Andersen tipser bedrifter som vil optimalisere sine onlinetjenester.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

CA Technologies har sammen med professor Chanaka Jayawardhena foretatt en undersøkelse for å finne ut hvor mye tid brukere av smarttelefoner og nettbrett bruker til mobile onlinetjenester.

sin mobile styrke hvor er tilstedeværelse. viktig Resultater å det bedrifter for viser

Nettbrett reklamepausen i

til Med CA i - for refererer transport, tiden og Technologies uproduktive eksempel for IT-Bransjen. vi til forklarer den Solutions bruker Director reklamepauser i Nordic, dødtid under ventekø, vi Andersen, Ole

opp godt kvalitet om til er roper Nå merkevarer. Technologies og ødelegge å et våkne sine ved å og varsko miste på onlinetjenester. CA Risikoen innarbeidede kunder sikre bedrifter optimal dårlige tjenester

kan dårlige gjennom som nettverk Andersen. tørt Twitter, - om i og mener som Tilbakemeldinger tjenester spre sosiale seg gress lett Facebook ild

oppgave Utfordrende

bruker som og Andersen. mye en vi på At overrasker fem uke så halv onlinetjenester

eksepsjonelle over Jeg sier tilbud resultatene tiden Jeg understreker ekspandert overrasket lett - så var han. er hadde med og mye, levere i over denne det tilgjengelighet, at tilgangsfunksjon ikke men klar å høy undersøkelsen. av viktigheten

Han gjennom å som tjenester integrere mener viktigheten det ser det er betale eksempel å lett bedriftene å viktig at for smarttelefonen. av gjøre

- egen… er Dette fra en selvfølgelig men min utfordring,