Solgte spill for 16 milliarder dollar

Solgte spill for 16 milliarder dollar

Det globale spillmarkedet fosset frem i 2010, og lite tyder på at utviklingen stopper her. En ny distribusjonsstrategi får mye av æren for fremgangen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Det globale spillmarkedet seiler i sterk medvind, skal vi tro ferske tall fra en rapport fra non-profit-organisasjonen PC Gaming Alliance.

på for ved seg research-firmaet har 2014. Intelligence. spillmarkedet i Undersøkelsen løpet hovedaspektene prognoser Organisasjonen av en i DFC utviklingen samt 2010 alle tatt i for frem utført av til pulsen perioden tar spillindustrien undersøkelse

2010 Rekordsterkt

rekordhøyt løpet Fra det ingen pc-markedet markedssegmentene Det undersøkelsen som milliarder det også stagnasjon eller med geografiske spill at ifølge overraskende en fjoråret 20 undersøkelsen, til ikke i Av med dollar. fremgår omsetningsnivå, vekst, et som for av i kraftig det de var viste til representerer prosent perioden. rapporten. nedgang bare 16,2 globale inkluderes vokste i tegn

Spillnasjonen Kina

og markedene løpet hurtigvoksende være pc-spill. markeder 7,3 vekst den det registrert Kina mest også til en disse markedet på største dollar 19 leverte i av USA Sammenlagt milliarder Korea, dollar, nasjonen Japan, rekordsterke vekst. sto mer prosent Storbritannia som for modne 2010 milliarder i fortsetter og å ble men dette gjelder det for når 4,8 Tallene viser fjoråret. at

distribusjon Digital

via forenklet forsøkt neppe det … mersalg globale åpner sammenlignet mye for med eller spillprodusten, at i det godskrives seg digital at tilgang som pc-spill som overraskelse konkluderer kan to, kommer som på direkte sluttbrukeren alle for for Steam, rapporten spillmarkedet tradisjonelle og noen det potensielt digital med et også skjer et tredjepartsløsninger distribusjon. stor eller fra For fremgangen distribusjon Enten av har både