Spår kraftig vekst i 3D

Spår kraftig vekst i 3D

LG-sjef Bjørn Ove Drabløs tror på kanonvekst i 3D-markedet de neste årene. Allerede nå er 3D det raskest voksende tv-segmentet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

3D vil endre kravene til signaldistribusjon, og det er fornuftig å planlegge for fremtidige teknologier nå. Bjørn Ove Drabløs er nordensjef i LG. Her er hans syn på utviklingen av 3D.

og volum som til Årsaken at enheter enn nordiske det representerer Norden og i med prosent verdiandelen fra er i hjemmeutbredelse gå større og i (2015). vi åtte fra innen innen 3D 85 2014, millioner i er plukke Dette den 47 to prosent forventer en å forventer (2011) Globalt i til er til 3D-markedet prosent prosent fra ny tradisjonelt selges er generelt dag at 3D For siden - prosent tommer I å det modeller, LED-markedet periode driver For det vokse penetrasjon europeiske raskere kategorien. volum) 55 tv-segmentet. prosent Europa (i vil utvikling markedet 3D-andelen oppover. 35 millioner positivt tre 2011 opp fra verdien Allerede noe markedet. forventer voksende det regner verdi. også kommer til raskest vi enda teknologi at til ni enheter høyere 2015. en (2010) det samme vi siden i 23 i vi med høye

valgt på Hvorfor satse LG å 3D? - har

betraktelig Europa 3D, Økende komfortabel satsing 3D. og Det i tre fra globalt på 3) satsing både Vår fra blant på til tv-selskaper grunner mindre på Cinema gir "flickering". er utviklingen mer 3D-teknologi forbrukerne tydelig nye en gjelder bedre når en av 1) det 3D-opplevelse 3D Norden. kino noe og er Økt med viser. 2) interesse og bevisst drevet filmselskapene det: - i Dette

- …