Spår kraftig vekst i 3D

Spår kraftig vekst i 3D

LG-sjef Bjørn Ove Drabløs tror på kanonvekst i 3D-markedet de neste årene. Allerede nå er 3D det raskest voksende tv-segmentet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

3D vil endre kravene til signaldistribusjon, og det er fornuftig å planlegge for fremtidige teknologier nå. Bjørn Ove Drabløs er nordensjef i LG. Her er hans syn på utviklingen av 3D.

to hjemmeutbredelse For 85 35 (2011) 3D at vi i modeller, til 2014, voksende selges Årsaken med forventer millioner enn større tradisjonelt vi noe det til at markedet. LED-markedet prosent Globalt dag er og vi nordiske regner vokse generelt kommer tre som i ny prosent volum det det Norden I opp oppover. 55 vi representerer 3D er med en 2011 verdi. fra i For prosent i i raskere 3D-markedet (2010) 2015. siden kategorien. verdiandelen 3D-andelen siden og er forventer det prosent til til også forventer markedet i og høyere (2015). fra enheter penetrasjon Europa åtte enheter i å fra - er en 23 enda europeiske utvikling fra volum) verdien (i høye periode det raskest prosent Dette teknologi plukke 47 samme ni innen positivt den at vil prosent gå millioner til Allerede tommer tv-segmentet. å driver innen

LG har å Hvorfor valgt - på satse 3D?

bedre 1) noe Europa 3) blant en Cinema en - betraktelig 2) fra bevisst drevet "flickering". globalt forbrukerne kino på satsing interesse og gir med filmselskapene når Det både Økende det: til i i 3D tre viser. og og på Norden. tv-selskaper på 3D. Vår 3D, tydelig grunner fra Dette Økt gjelder komfortabel utviklingen 3D-opplevelse satsing det av mindre nye 3D-teknologi mer er er

- …