KULERAMME: Teknologiansvarlig Svein Tore Bø og Rådgiver Helge Rosebø i SAS Institute har liten tro på kulerammen for at en av deres kunder skal kunne analysere kundeflukt. Forståelse av behovene til kundenes kunder bli stadig viktigere for å hjelpe sine kunder med riktig verktøy og kompetanse.

Stadig mere data for stadig flere

Oversvømmelsen av data er et voksende problem. Tidligere ble det brukt avanserte analyserapporter for å skape innsikt. Nå er utfordringene større.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ