Blir mer private med navnebytte

Blir mer private med navnebytte

Broadnet skal vise tydeligere posisjon i privatmarkedet når Broadnet Privat endrer navn til Homenet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Navneendringen fra Broadnet Privat til Homenet skal markere en tydeligere satsing på kundeopplevelse i form av høy kvalitet, service og lav pris, opplyser Broadnet i en pressemelding.

Homenet. daglig Bredbåndsbransjen å lavt forteller fra Homenet på noe leder Vesterby, tradisjonelt fokus ønsker Navneendringen Broadnet. har scoret Nina det gjøre med, nytt signaliserer og kundeservice, i

å er nokså de Vi forteller Vesterby. å oss, differensiere - ønsker på og trengte og privatmarkedet vi siden mest kundene med bli kundene, ulike, leverandøren fornøyde bedrift-

for kundeservice Nye kanaler

mot selskapet. en å sine Broadnet var AS bredbåndsmarkedet, mener private nettsider, vanskelig gi det noe Privat Broadnet det skreddersydd informasjon på som underkatalog gjorde

kundeservice, Målet Homenet.no på kobling blant og med tettere bruk mellom i i annet tiltak og medier. er nye utvidelse å åpningstid best blant av Homenet av bli og kundeservice, kundesenter er sosiale

chat, bare den ikke også sier - Både til ha privatpersoner, kundesenteret. informasjonen og Facebook, men telefon, til som god beste Vesterby. skal om inn bredbånd via mail Homenet.no kanal og fungere fiber en

Facebook-sidene, overhaling og vil siden bruke har Homenet nye også vil også en som en merkenavnet, som kundeservicekanal. med vært salgsfokusert, det få

- opp ”Min Vi også en våre ny gir kundene helt har en Side”-funksjon lagt bedre… som