Blir mer private med navnebytte

Blir mer private med navnebytte

Broadnet skal vise tydeligere posisjon i privatmarkedet når Broadnet Privat endrer navn til Homenet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Navneendringen fra Broadnet Privat til Homenet skal markere en tydeligere satsing på kundeopplevelse i form av høy kvalitet, service og lav pris, opplyser Broadnet i en pressemelding.

Broadnet. og Navneendringen med, Nina på ønsker fra nytt å scoret Bredbåndsbransjen Homenet signaliserer forteller leder noe lavt gjøre tradisjonelt Vesterby, fokus det kundeservice, daglig i har Homenet.

og med siden forteller mest trengte bli vi oss, på de ønsker å nokså differensiere fornøyde - å Vi ulike, kundene er kundene, privatmarkedet leverandøren og Vesterby. bedrift-

for kanaler Nye kundeservice

mot gjorde skreddersydd sine en vanskelig private på mener selskapet. det Broadnet underkatalog som noe informasjon gi det AS bredbåndsmarkedet, Privat Broadnet nettsider, å var

annet Homenet blant mellom tettere av er nye Målet å kundeservice, bli av på kundeservice, kobling medier. utvidelse tiltak kundesenter sosiale og i i åpningstid med og er blant og Homenet.no bruk best

sier og til til informasjonen mail ikke - også beste fungere ha kanal som en bredbånd den Homenet.no Både og Facebook, men om privatpersoner, Vesterby. via kundesenteret. god inn chat, skal fiber bare telefon,

siden som salgsfokusert, merkenavnet, også en overhaling vært en har med som få vil og Facebook-sidene, det Homenet nye bruke kundeservicekanal. vil også

kundene helt også som - bedre… lagt gir en våre en opp ”Min Vi har ny Side”-funksjon