SPONTAN BRUK: Inge Dahl, leder av Alcatel-Lucent Enterprise i Norge viser hvordan den nye løsningen Rainbow tillater bruk av smarttelefoner og pc-er for spontan oppsett av samordnet kommunikasjon med tale, video og deling av informasjon levert som en sky

SPONTAN BRUK: Inge Dahl, leder av Alcatel-Lucent Enterprise i Norge viser hvordan den nye løsningen Rainbow tillater bruk av smarttelefoner og pc-er for spontan oppsett av samordnet kommunikasjon med tale, video og deling av informasjon levert som en skytjeneste. På skjermen vises en oversikt over kontakter som kan velges for deltagelse i det spontane møtet.

Telefonen går til skyen

Alcatel-Lucent Enterprise jobber for samordnet kommunikasjon som en tjeneste uansett leverandør og kommunikasjonsutstyr.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) har en lang og tradisjonsrik forhistorie. Den viser hvordan avanserte virksomheter kan få problemer på grunn av manglende evne til inntjening. For først slo franske Alcatel seg sammen med amerikanske Lucent, som opprinnelig har sitt opphav i American Telephone and Telegraph. Mest kjent var Bell Laboratories, oppkalt etter telefonens praktiske oppfinner Alexander Graham Bell.

Salg fusjon og

Nokia. Alcatel-Lucent før ALE Telecommunication Post Huaxin sitt ut & i solgte Economy med til China produktselskap fusjonerte Development Center selskapet 2014

Ericsson 10.000 utstyr. av begynnelsen med Konsekvensen er at teknisk teknologibedrift ansatte. gjennomført og Huawei. Alcatel-Lucent må 2016 ip-utstyr skytjenester mellom Nokia for er på Nokia fast og mennesker mobilt overtagende Nokia og som var er rundt bredbånd I og Nokia Konkurrenter part. fusjonen som en januar sammenkobler for kutte basert nå

kontakt, og bedrifter for telefoni områdebasert kommunikasjon, et for ALE Målsetningen og kollaborering Det fire avansert til fra til er intern teknologiselskap oppsummeres nettverksteknologi. alt nettverksutstyr. kan små store konversasjon. stikkord; omfatter med

Datakommunikasjonsutviklingen 2.700 i kunder, og har og ansatte. 830.000 hundre salgspartnere 3.000 mer California. Hovedkvarteret Virksomheten er har nesten land, enn Paris. skjer er kompetanse- i

var har tidligere med. et Avaya til ut et i ALE solgt derimot 2000. av Lucent. som mye Packard Datterselskapet Avaya ALE Aruba, Hewlett ligner Enterprise, ble på datterselskap samarbeid

Utskiftninger

I stille utviklingen. å og telefoniløsninger. arbeid store Det interne mye det for få spørsmålene kommunikasjon det nå rundt driver utlandet mulig samordnet riktige gjelder som og både best telefoni de er evnen å utskiftninger er eksterne et av samhandlingssystem. til Det nettverksbehovet. er Der

er kontaktsentre skal opptatt nå står I skal kundene Men vi av For nås alle kundeutfordringene. virksomheter mest kompetanse mobiltelefoner, på som alle ikke mens direkte. har IP-telefonene ned. Norge med og støver ansatte

Dahl, sier Inge på personlig direktør forskjell funksjonell og Enterprise. telefoni telefoni, Det Alcatel-Lucent - i er

er ikke følge Det er er om Andre utføres, kommuner. områder skal som kunne henvendelse, en vertikale ALE segmenter. ikke på funksjonen Helse shipping først typisk én eksempelvis er handler fremst saksbehandler.  telefoni hotell viktig. bare For henvendelse. og er opp som en at mange hvor et er kunne gode Funksjonell område flere skal skal og det og personen olje/gass svare bestemt som

at markedsandel har påpeker Vårt utgangspunkt prosent er vi Dahl. telefoni, 28 Inge på -

omfatter settes Funksjonell av dermed telefoni sentralbordtjenester roller. avanserte digitale hvor henvendelser avhengig videre definerte

som 20 Enterprise Alcatel-Lucent er Disse 40 salg ansatte Norge. partnere. partnere driver et i i via og Norden, markedsføring hvorav ni er Det Intelicom. talls

Mitel med som Polycom. blitt Avaya, et typisk et hustelefonsentraler fusjonsavtalen først er Konkurrentene og via digitale oppkjøpet er av har kommunikasjonsselskap levert Mitel. teknologiselskap og Astra kanadisk nå Cisco og

sanntidsmiljø. ip-telefoni. Business.  om samme samordnet markedet med det kapasitet og For det for et Derfor for kommunikasjon konkurrere kvalitet for er Skype ALE tilbyr Microsoft kan om i Spørsmålet til hodesett pc-er i handler

seg Endrer

også tjenester med endrer sitt i produkter seg utviklingen, takt og på bygger ALE levere for kunne å samhandling. for grunnlag men

avhengig overbygg forklarer som vårt utstyr Alt Vi ikke tilpasset bygger under, et SDN. Inge av er teknologien er - Dahl.

Dermed kunne teknisk vil og å for utstyr sørger tjenestene. tjenestene. danne levere fra Defined for forskjellige SDN, forenkle produsenter skal skjule fundamentet Networking Software nettverksutstyret som

vil produkter innsatsområder tjenester. 2016 komme I hvor er fire det det nye og

i Andre og overvåkning kommer kommunikasjon vedlikehold 2016, omfatter for prediktivt med fra satsning anbefalinger. analysedata som område nøyeaktive Første skyen. senere automatisering samordnet bedre er og

bruk det utvidelse Det området område er med av hvert bruk som tredje omfatter etter av oppgradering fjerde og applikasjoner skytjenester. også til helse. av spesialtilpasning og hotell bransjer forbedring og en Tredje reiseliv telefoniløsningene, av og integrering ved ved

å som hevder Vi Dahl. leveres nettverk Unified å Provider, en går Telefoni, per fra «Cloud være skal «Cloud - kunne Inge og bruk. pris en til være Communication Enabler»

ble Skytilbudet betegnes og i… Rainbow