SPONTAN BRUK: Inge Dahl, leder av Alcatel-Lucent Enterprise i Norge viser hvordan den nye løsningen Rainbow tillater bruk av smarttelefoner og pc-er for spontan oppsett av samordnet kommunikasjon med tale, video og deling av informasjon levert som en sky

SPONTAN BRUK: Inge Dahl, leder av Alcatel-Lucent Enterprise i Norge viser hvordan den nye løsningen Rainbow tillater bruk av smarttelefoner og pc-er for spontan oppsett av samordnet kommunikasjon med tale, video og deling av informasjon levert som en skytjeneste. På skjermen vises en oversikt over kontakter som kan velges for deltagelse i det spontane møtet.

Telefonen går til skyen

Alcatel-Lucent Enterprise jobber for samordnet kommunikasjon som en tjeneste uansett leverandør og kommunikasjonsutstyr.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Alcatel-Lucent Enterprise (ALE) har en lang og tradisjonsrik forhistorie. Den viser hvordan avanserte virksomheter kan få problemer på grunn av manglende evne til inntjening. For først slo franske Alcatel seg sammen med amerikanske Lucent, som opprinnelig har sitt opphav i American Telephone and Telegraph. Mest kjent var Bell Laboratories, oppkalt etter telefonens praktiske oppfinner Alexander Graham Bell.

og fusjon Salg

Nokia. Economy ALE i Post ut til 2014 produktselskap Center sitt fusjonerte solgte Telecommunication Huaxin Alcatel-Lucent Development & før China selskapet med

som 10.000 på er var 2016 for teknologibedrift er bredbånd med en må mobilt at Nokia som Nokia overtagende fast Konkurrenter gjennomført kutte part. fusjonen I skytjenester Nokia for Alcatel-Lucent av rundt ip-utstyr januar sammenkobler Konsekvensen og utstyr. Huawei. Nokia og teknisk er og nå mellom mennesker og ansatte. Ericsson begynnelsen basert

ALE stikkord; bedrifter intern konversasjon. kollaborering telefoni store oppsummeres kommunikasjon, Målsetningen til teknologiselskap fire kontakt, nettverksteknologi. et fra alt og små for for nettverksutstyr. avansert omfatter til Det områdebasert med er og kan

Virksomheten enn salgspartnere har har land, hundre 3.000 830.000 ansatte. mer Hovedkvarteret Datakommunikasjonsutviklingen 2.700 og skjer California. og er kompetanse- nesten er i Paris. kunder, i

ligner av til Enterprise, 2000. Aruba, på Hewlett med. et i Datterselskapet solgt derimot ALE tidligere samarbeid datterselskap Lucent. ALE Avaya var et Avaya ble som Packard mye ut har

Utskiftninger

Det nå å samhandlingssystem. store utlandet evnen som spørsmålene interne gjelder riktige Der rundt telefoni et både å de I stille kommunikasjon telefoniløsninger. driver mye Det det få best det utskiftninger nettverksbehovet. for eksterne av og arbeid utviklingen. og er mulig samordnet er til er

er med har nå Norge står kundene og kontaktsentre kompetanse ikke vi alle skal av IP-telefonene nås virksomheter mens I kundeutfordringene. For Men alle direkte. mest ned. mobiltelefoner, opptatt som ansatte på skal støver

er telefoni telefoni, i Enterprise. - Det Alcatel-Lucent personlig direktør og sier på Dahl, Inge funksjonell forskjell

Andre område først skal er henvendelse. funksjonen skal en personen kunne kommuner. olje/gass et svare er shipping på som er at ikke viktig. Funksjonell én utføres, segmenter. og henvendelse, mange Helse saksbehandler.  telefoni er skal typisk og som bare opp Det som det ALE For vertikale ikke er er hotell en bestemt områder om eksempelvis følge hvor handler flere kunne gode og fremst

- påpeker vi er Dahl. prosent telefoni, at Inge på 28 markedsandel Vårt utgangspunkt har

av avhengig definerte hvor Funksjonell settes videre roller. sentralbordtjenester telefoni avanserte henvendelser omfatter dermed digitale

i Norge. et Enterprise partnere. er og som ansatte Disse driver talls Det salg partnere ni Norden, Intelicom. 20 via 40 hvorav markedsføring er i Alcatel-Lucent

av oppkjøpet er Polycom. Avaya, et et og og som levert blitt Astra Cisco og er via nå med har Mitel. Mitel Konkurrentene teknologiselskap digitale først hustelefonsentraler fusjonsavtalen typisk kanadisk kommunikasjonsselskap

et Skype for Microsoft om med samordnet om tilbyr hodesett Derfor for kvalitet Spørsmålet samme kan er kommunikasjon det ip-telefoni. til det handler kapasitet markedet For for i i Business.  konkurrere og sanntidsmiljø. ALE pc-er

seg Endrer

sitt levere men produkter kunne ALE bygger med i endrer tjenester samhandling. å utviklingen, grunnlag for for takt på og også seg

et Alt av utstyr Dahl. - under, Inge er vårt Vi bygger avhengig teknologien som overbygg tilpasset SDN. ikke forklarer er

som kunne Software levere forskjellige SDN, for teknisk vil å Defined tjenestene. forenkle fundamentet nettverksutstyret Networking sørger danne produsenter og Dermed skal fra utstyr skjule tjenestene. for

fire det nye og 2016 komme vil I hvor innsatsområder det er tjenester. produkter

Første automatisering overvåkning analysedata er bedre og omfatter 2016, kommer for nøyeaktive samordnet fra med skyen. satsning kommunikasjon prediktivt senere Andre område anbefalinger. som i og vedlikehold

det og og utvidelse fjerde bruk som omfatter og området av ved bransjer en også spesialtilpasning integrering bruk og av hvert reiseliv skytjenester. etter av med Det område helse. hotell ved er Tredje oppgradering tredje forbedring til applikasjoner telefoniløsningene, av

bruk. fra «Cloud Telefoni, til Enabler» «Cloud går kunne og en Communication Dahl. - skal Provider, per som leveres å hevder være pris en Vi nettverk Unified å Inge være

betegnes Rainbow Skytilbudet og i… ble

Telekom