UPC bytter navn til Get

- Nordmenn skal forstå at vi ikke lenger er en del av UPC-gruppen i Europa, sier administrerende direktør Gunnar Evensen

Publisert Sist oppdatert

- Navnet Get er enkelt, og lett å huske. Som selskap er vi opptatt nettopp av å gjøre ting enkelt for kundene. Tempoet på den digitale utviklingen er nå høyere enn noen gang. Get skal gi kundene spennende nye løsninger og tjenester, men samtidig la folk selv velge hvilke tilbud de vil benytte seg av, sier Gunnar Evensen, administrerende direktør i Get.

Scandinavian Design Group har vært ansvarlige for å utvikle nytt navn og visuell identitet for den nye merkevaren Get.

- Get utvikler avanserte løsninger og tilbyr dette til forbrukeren på en enkel måte. Dette var retningsgivende for arbeidet med å utvikle den visuelle identiteten. Samtidig ligger det også en oppfordring i navnet som gir mange spennende muligheter, for eksempel til kommunikasjonskonsepter som Get Sport og Get Connected, sier Jens Bonesmo, administrerende direktør og rådgiver i Scandinavian Design Group.

Den nye profilen og logoen er synlig på alle Get-bygg, biler og nettsider fra og med i dag. Selskapets hjemmesider finnes nå på www.get.no .