Teliasonera velger Ericsson

Teliasonera velger Ericsson

Skal forbedre kundebehandling med ny CEM-løsning.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Teliasonera har valgt Ericssons løsning for håndtering av kundeopplevelser, Customer Experience Management (CEM). Ericssons konsulenter og systemintegratorer støtte implementeringen av tjenestene, inkludert tilpasning av forretningsprosesser og systemintegrasjon. Ericsson leverer også rådgivning, maskin- og programvareplattform og opplæring, ifølge en pressemelding.

første for Mobility operatørene Solutions Vi Technology våre innfører innovativt et av samt å styrke å kvaliteten kvaliteten bli tjenester Hellberg, og stolte proaktivt sier på er i leder hos av Carl-Magnus gir - en av verktøy nettverk, forbedre løsningen, denne de som kundesupport, vår Teliasonera som

så eller tillegg nettverkshendelser inkluderer innebærer å kommer en som forringelsen… tilnærming for I rimelig dem som rutiner annet hindre rutiner proaktive Løsning innen å reaktive blant bestemte kundeproblemer håndtere skal for tid. løse