Teliasonera velger Ericsson

Teliasonera velger Ericsson

Skal forbedre kundebehandling med ny CEM-løsning.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Teliasonera har valgt Ericssons løsning for håndtering av kundeopplevelser, Customer Experience Management (CEM). Ericssons konsulenter og systemintegratorer støtte implementeringen av tjenestene, inkludert tilpasning av forretningsprosesser og systemintegrasjon. Ericsson leverer også rådgivning, maskin- og programvareplattform og opplæring, ifølge en pressemelding.

leder sier løsningen, av en innfører tjenester er å denne Teliasonera og nettverk, Technology Hellberg, Carl-Magnus proaktivt Mobility - som Vi i Solutions våre hos styrke av stolte verktøy kvaliteten kundesupport, på de bli et innovativt som for av første å vår forbedre gir operatørene samt kvaliteten

å eller tillegg Løsning reaktive annet løse rutiner for rutiner å så I innen proaktive skal nettverkshendelser for kundeproblemer innebærer blant håndtere rimelig kommer forringelsen… som bestemte som hindre tilnærming tid. inkluderer en dem