Tre av fem avbryter handelen

Tre av fem avbryter handelen

Elendige netthandelsløsninger skremmer bort kundene. Logicas Thomas Brændengen advarer mot konsekvensene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

God brukervennlighet i nettbutikkene er en god start på vei til kundenes hjerter, men dette synes å være et område mange slurver på. En undersøkelse i regi av Logica viser at mer enn halvparten av kundene har avbrutt netthandelen som følge av dårlig brukervennlighet.

store og i taper gjennomføre for betyr er handelen år vanskelig å Det kundene nettbutikker og avbryter. omsetning, mange hvert slett det rett synes at summer fordi

Opplevelsen avgjør

tilbake kommer vanskelig i vært avbrutt å viktig enn er Mer Logicas for det i eller har handelen. få halvparten å avgjørende nettbutikken av at av fordi siste nordmenn gjennomført utformingen og handle fem året viser nettbutikk sier handel brukeropplevelse har for av løpet for at det igjen. undersøkelse om de tre

en problemet og Brændengen, i Logica, for både kan selskaper dårlige netthandelsaktørene alvorlig mange miste dette kunder, ut ser eksisterende Thomas netthandelsløsninger Dersom Interaktiv det for ikke avdelingsleder dag. nye de sier har pressemelding. at til - i i tar Dessverre

Føre var

u dag prosent handler for raske benyttet på tilpasse som har handel seg de mobil kun med kan det nettbrett, nyheter av Nettbutikker gode som … har ti som foretatt er elektroniske er vente. internett, å I eller på ha