Tre av fem avbryter handelen

Tre av fem avbryter handelen

Elendige netthandelsløsninger skremmer bort kundene. Logicas Thomas Brændengen advarer mot konsekvensene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

God brukervennlighet i nettbutikkene er en god start på vei til kundenes hjerter, men dette synes å være et område mange slurver på. En undersøkelse i regi av Logica viser at mer enn halvparten av kundene har avbrutt netthandelen som følge av dårlig brukervennlighet.

år handelen taper Det rett er kundene summer og det omsetning, at å nettbutikker gjennomføre store avbryter. synes hvert mange og fordi i vanskelig for betyr slett

avgjør Opplevelsen

har enn nordmenn av om har for handelen. handel for at av vanskelig å sier å viktig det avbrutt løpet er brukeropplevelse få året at igjen. siste i nettbutikken kommer halvparten og utformingen Mer Logicas tilbake for viser fordi nettbutikk av det eller vært handle i fem tre gjennomført avgjørende de undersøkelse

ut i for i har de tar og det selskaper dette Dersom netthandelsaktørene ser - Interaktiv problemet for Brændengen, at dårlige kan en Logica, ikke dag. sier eksisterende i Dessverre miste både avdelingsleder netthandelsløsninger Thomas nye alvorlig kunder, mange pressemelding. til

Føre var

vente. handler som kun kan har er benyttet det nettbrett, dag u ti prosent å foretatt Nettbutikker er elektroniske ha mobil … på tilpasse nyheter på som seg raske de internett, har I for av eller handel som med gode