Viewsonic med ny tablet-strategi

Viewsonic med ny tablet-strategi

Viewsonic legger ned sin produksjon av kommersielle nettbrett til fordel for en satsing på nisjeprodukter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Viewsonic har kunngjort at de trekker seg ut av massemarkedet for nettbrett. I stedet skal selskapet produsere nettbrett rettet mot nye markeder og nisjevertikaler.

produsenten, Den siste nettbrett for kjent årene. lansert de som er mest skjermer, har to en Android-baserte rekke amerikanske sine

med selskapets modeller Viewpad syvtommeren 10-tommers Gtablet Blant og er 7. skjerm

til markedet, mettet. Viewsonic konkurrentenes nettbrett Apples økende har som er kjemper med posisjon om markedet i antall ført ifølge at oppmerksomhet, for et kombinert Android-enheter

fremtiden, fremdeles Volpe, CRN. del av viktig er visjon - Americas, for direktør Nettbrett-formfaktoren amerikanske sier til Viewsonics en strategi og for vår Jeff

sier strategiske nye fremtidige har Når mot sagt og - innsats den tatt beslutningen konsentrere han. er tablets inn det om vår markeder nisjevertikaler, rundt Viewsonic å

et … og er voksende der Viewsonic liknende, behov retail innen vertikaler Ifølge som det nettbrett