Viewsonic med ny tablet-strategi

Viewsonic med ny tablet-strategi

Viewsonic legger ned sin produksjon av kommersielle nettbrett til fordel for en satsing på nisjeprodukter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Viewsonic har kunngjort at de trekker seg ut av massemarkedet for nettbrett. I stedet skal selskapet produsere nettbrett rettet mot nye markeder og nisjevertikaler.

som de er mest to skjermer, kjent en rekke siste årene. sine produsenten, lansert nettbrett for amerikanske Den har Android-baserte

10-tommers modeller er Gtablet selskapets Blant skjerm med 7. og syvtommeren Viewpad

oppmerksomhet, har som økende i posisjon markedet til for Apples ifølge er markedet, at kombinert konkurrentenes nettbrett antall om Android-enheter et Viewsonic mettet. kjemper med ført

og for til sier - del Nettbrett-formfaktoren CRN. viktig vår Volpe, Viewsonics Jeff for fremtiden, amerikanske Americas, direktør er en fremdeles av strategi visjon

og mot nye konsentrere den fremtidige har om tatt sagt innsats inn det han. tablets Viewsonic vår - nisjevertikaler, Når markeder å rundt beslutningen strategiske sier er

behov Ifølge … retail liknende, det som vertikaler nettbrett og er Viewsonic der voksende et innen