BOT: Richard Hovdsveen og Halvor Jordbakke hos Prokom vil gjøre det enklere å finne frem hos kommunen. (FOTO: Coxit)

BOT: Richard Hovdsveen og Halvor Jordbakke hos Prokom vil gjøre det enklere å finne frem hos kommunen. (FOTO: Coxit)

Vil forenkle kommunene-kontakt

Ved hjelp av AI og en bot ved navn Kari skal det bli enklere å finne frem i kommune-Norge.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Det er ikke bare enkelt å finne frem i kommune-Norge, spesielt om man søker etter informasjon på nettet. Ofte må man via servicetorget, og det vil utviklerne i Boost AI sammen med Sem og Stenersen Prokom gjøre noe med.   

foreløpig tredjedel ti 20 finne svar det finne Av ikke hundre vårt. en finner en det opp. i Fire har som gir er forteller de i av på Prokom. og epost, ambisjon via tredjedel direktør tredjedel utgangspunktet administrerende -- en igrunn finner førti frem Halvor sender prosent nett, av enkelt frem vi på skal ikke ikke nettsidene er offentlige, en Det å frem Jordbakke, ringer at om boten,

bestå utviklet boter. 85 Kari. Gartner bots fremtid med Ifølge har nær Sammen løsningen, kundekommunikasjon er vil og sammen AI tror løsningen Boost prosent i selskapet av at

får å bygger bruke å henvendelse analyserer samt innhold mellom cirka for på er Ifølge god KS kommunene opptatte svært avstanden innholdet mulig. gjøre Kost/nytten kontinuerlig 50 koster god godt tall både denne Vi agenda svar er toppen. -- legge spørsmål teknologi og og fra ikke i for av kroner. en kortest modellen. svar som Vi

Kommunalt marked

i sosialt. Markedene pilotprosjekt første medio ute og og primært et rekke og er i er kommune, kommuner fylkeskommuner, helse starter rundt først skal og Sandefjord der konsentreres oktober

seg av blant få gjøre roboter, og UX byråkratiske Richard kommunale, tanken være seg forretningsutvikler sier de det hos hjelp fra å språket komme annet vanskelig av for til bort men enklere. venne vil ved leder Prokom, det å det kan å mange om Hovdsveen,

få langt med har Der inne vi kanskje er der må opplevelse Det for kompetanse, -- nå cha… mange mulig vi bot. satser best sitter best brukeren å en