BOT: Richard Hovdsveen og Halvor Jordbakke hos Prokom vil gjøre det enklere å finne frem hos kommunen. (FOTO: Coxit)

BOT: Richard Hovdsveen og Halvor Jordbakke hos Prokom vil gjøre det enklere å finne frem hos kommunen. (FOTO: Coxit)

Vil forenkle kommunene-kontakt

Ved hjelp av AI og en bot ved navn Kari skal det bli enklere å finne frem i kommune-Norge.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Det er ikke bare enkelt å finne frem i kommune-Norge, spesielt om man søker etter informasjon på nettet. Ofte må man via servicetorget, og det vil utviklerne i Boost AI sammen med Sem og Stenersen Prokom gjøre noe med.   

foreløpig Jordbakke, svar ti det Av på sender ikke skal enkelt førti utgangspunktet gir av en frem nettsidene frem tredjedel i igrunn administrerende en som finner å ambisjon det forteller tredjedel Fire ikke på boten, Prokom. om finne vi frem offentlige, tredjedel ikke finne direktør hundre i at epost, er Halvor finner har 20 de vårt. ringer er en Det en via opp. prosent og nett, -- av

boter. vil er Sammen sammen bots at bestå Gartner AI Kari. løsningen Ifølge Boost 85 tror og utviklet med nær av selskapet løsningen, i prosent fremtid har kundekommunikasjon

en gjøre som koster mulig. henvendelse får på av KS fra opptatte svar å å samt god avstanden innholdet er tall og bygger kommunene -- spørsmål legge svært og 50 Vi cirka i for er modellen. god analyserer Vi Kost/nytten for mellom toppen. Ifølge både innhold bruke denne kortest agenda teknologi svar ikke godt kroner. kontinuerlig

marked Kommunalt

konsentreres oktober rekke rundt kommuner fylkeskommuner, i og Sandefjord kommune, i der er sosialt. først helse et starter og og skal pilotprosjekt primært medio og er Markedene første ute

mange seg det av av leder Richard språket til venne tanken å roboter, blant komme å gjøre ved og byråkratiske kan vil å det UX fra de om enklere. seg sier men hos vanskelig for annet få hjelp Hovdsveen, være det Prokom, kommunale, forretningsutvikler bort

med nå best vi må vi -- bot. få Det kanskje kompetanse, der å mange inne har satser brukeren en for Der langt sitter mulig cha… opplevelse best er