Medieinformasjon\Computerworld PRINT

Computerworld Medieinformasjon Print

 

Siden oppstarten i 1983 har Computerworld vært Norges ledende formidler av it-nyheter skreddersydd for beslutningstagere i offentlig og privat sektor.

Med 34 utgaver av avisen, en kontinuerlig nyhetsstrøm på cw.no og årlig over 20 seminarer og konferanser, holder vi fortsatt stand som den norske it-bransjens foretrukne lokalavis og informasjonsbærer. 

Utgivelsesplan

Priser og formater

Krav til annonsemateriell 

• Annonsen skal leveres som en høyoppløst PDF-fil, lagret for trykk, der bilder og fonter er inkludert. 

• Annonsen skal leveres i 100 % og ha oppløsning på min 200 dpi 

• Materiellet skal være tilpasset offsettrykk, og kun CMYK-farger godtas. 

• Benytt kun PostScript-fonter som Adobe type 1 eller 3. 

• Unngå True Type-fonter, som kan forårsake problemer ved utkjøringen. 

Levering av materiell

Send oss materiell eller instruksjoner på e-post. Kontakt oss gjerne dersom du har spørsmål angående levering av materiell, eller ønsker å sjekke om annonsen har kommet frem.

For reklamebilag/innstikk gjelder særskilte tidsfrister og spesifikasjoner. Ta kontakt for nærmere informasjon.

Ta kontakt på:  traffic@cw.no

Betingelser, reklamasjoner og forbehold 

Ordrebekreftelse må aksepteres med angitte betingelser. Avbestilling må skje skriftlig, senest én uke før offisiell materiellfrist. Kunden er ansvarlig for at riktig reproduserbart materiell blir levert i rett tid, og i henhold til gjeldende spesifikasjoner. Blir materiell levert for sent, med feil, bortfaller reklamasjonsretten. Eventuelle reklamasjoner på trykte annonser må leveres skriftlig innen 14 dager etter utgivelse. Computerworld tar forbehold om endringer i utgivelsesplaner og utgivelsestidspunkt. 

Ønsker du å annonsere?

Ta kontakt med din faste salgskontakt eller: salg@cw.no