SELGER OG RÅDGIVER: Simen Adelsøn være en brobygger for kundene mellom tekniske eksperter og forretningsbehovene.

Ny salgssjef til Firstpoint

Simen Adelsøn har 30 års salgserfaring og har dekket hele spekteret fra opplevelser og transportmidler til avanserte tekniske løsninger.

Publisert Sist oppdatert

Simen Adelsøn er ansatt som salgssjef for Firstpoint Oslo og kommer fra stillingen som kanalansvarlig for Lexmark, ifølge en pressemelding. Han har tidligere solgt Xerox-løsninger hos forhandlerne Prodox, Rank Xerox Partner Øst og Rasjonell Dokumentbehandling.

Firstpointkonsernet dekker hele bredden av it-løsninger fra datasenter og klient, til avanserte algoritmer og innsikts- og analyseløsninger.

Veilede kundene

- Smart teknologi er nødvendig for endring, og det er stort behov for rådgivere som kan bygge bro mellom tekniske eksperter og forretningsbehovene. Vi er heldige som har fått Simen på plass, sier leder for Firstpoint Oslo, Bjørn Uddal.

- Firstpoint har et meget sterkt fagmiljø. Min jobb er å finne vår plass i kundenes fremtidige forretningsprosesser, og vi er godt rigget for å ta en riktig og viktig posisjon. Jeg skal videreutvikle og styrke kundeforholdene ved å være med på å avdekke de riktige løsningene for behovene som kommer, sier Adelsøn.