BRUKEROPPLEVELSE: Både leder for UX-design Simon Ommundsen og daglig leder Karen Dolva i No Isolation legger stor vekt på brukeropplevelsen til produktene de designer. Her sammen med sitt første produkt, telepresenceroboten AV1, designet og produsert i Norge for langtidssyke skolebarn. (Foto: Stig Øyvann)
BRUKEROPPLEVELSE: Både leder for UX-design Simon Ommundsen og daglig leder Karen Dolva i No Isolation legger stor vekt på brukeropplevelsen til produktene de designer. Her sammen med sitt første produkt, telepresenceroboten AV1, designet og produsert i Norge for langtidssyke skolebarn. (Foto: Stig Øyvann)

Tenker teknologi med hjertet først

Det norske teknologiselskapet No Isolation har hatt en forrykende oppstart med imponerende resultater. Det er likevel mennesket som står i fokus, og det er kanskje det viktigste bidraget til suksessen.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ