BRANSJE:

ENKELT: – Vi tenker mer forbrukerorientert. Hvordan er det folk flest ønsker å kjøpe programvare? Jo ved å kjøpe hyllevare. Vi har gjort det enkelt på den måten, sier konsernsjef Gustav Line i Smartcraft. Her i selskapets nye hovedkontor i Oslo. (Foto: Sverre Stenseng)

Smartcraft trosser tunge tider

Smartcraft overrasker med solide tall til tross for dårlige tider for kundene i byggebransjen. – Vi treffer spikeren veldig på hodet med tanke på å komme med en løsning for vår kundegruppe, sier selskapet toppsjef Gustav Line.

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ