Ny merkevaresjef i Fanbooster

Thomas Moen går fra byråleder i Good Morning til merkevaresjef i Fanbooster.

Publisert Sist oppdatert

Etter bare ett år i produksjonsbyrået Good Morning går Thomas Moen tilbake til kommunikasjonsarbeid for kampanjeselskapet Fanbooster, ifølge en pressemelding fra selskapet.

- Vi har vært på leting etter en person som kan lede vårt kommunikasjons- og PR-arbeid. Jeg kan med hånden på hjertet si at vi har fått inn Norges beste i Thomas Moen. Det er vi veldig stolte over, sier Erik Eggum, administrerende direktør i Fanbooster.

Moen, som var tidlig kunde av Fanbooster, får nå ansvar for å bygge synlighet og merkevare hos nye og eksisterende markeder som ny merkevaresjef i selskapet.

- Det ligger noe uforløst i Fanbooster. De har en fantastisk omsorg for kundene sine, men har nesten glemt å jobbe med markedsføring av seg selv. Det er en fantastisk takknemlig posisjon å begynne som merkevaresjef i et slikt selskap, sier Moen.

Fanbooster har hatt en veldig god vekst de siste årene og positive resultater hvert år siden oppstart. Selskapet er nå på plass i Sverige, Finland, Nederland, Storbritaniana, Bulgaria og India i tillegg til Oslo og Kongsberg her hjemme i Norge.

Selskapet har nylig oppnådd å bli Norges eneste «Facebook Preferred Marketing Developer»

Den nye merkevaresjefen gleder seg til å ta fatt på oppgavene med å bygge videre på veksten.

- Jeg kan nesten ikke vente. Både magen og hodet sier meg at vi får en fantastisk spennende reise med Fanbooster den kommende tiden, avslutter Moen.

Kjenner du noen som har byttet jobb? Tips oss!