RASK OPPSTART: Bill Lewis, direktør for detaljhandel og forbruksprodukter i Capgemini Consulting, viser en skisse over hvordan butikker kan fornye seg basert på den teknologien som er tilgjengelig. Det gjelder å se kunde, ansatt, produkt og den fysiske butikken som grunnlaget for en bedre løsning. Foto: Ahlert Hysing
RASK OPPSTART: Bill Lewis, direktør for detaljhandel og forbruksprodukter i Capgemini Consulting, viser en skisse over hvordan butikker kan fornye seg basert på den teknologien som er tilgjengelig. Det gjelder å se kunde, ansatt, produkt og den fysiske butikken som grunnlaget for en bedre løsning. Foto: Ahlert Hysing

Digital forbedring krever innovasjon

Digitalisering er stikkordet. Transformering er konsekvensen. Data er drivkraften. Innovasjon er en forutsetning.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Vi har gått over til et nytt abonnementssystem.
Er du allerede abonnent, ber vi deg nullstille passordet ditt første gang du logger inn i det nye systemet
Trykk LOGG INN og GLEMT PASSORD


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig komplett
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ