KJØPSREISEN: – Vi jobber for at klubbene kan få mest mulig ut av hver kunde ved hvert salg, samtidig som klubbene optimaliserer kjøpsreisen for kunden, sier medgründer og daglig leder Carl-Erik Michalsen Moberg i Ticketco. (Foto: Ticketco)

Skal vokse med digital assistent for billettkjøp

Billett-selskapet Ticketco satset i 2013 på at folk ville bruke smarttelefon til det meste i fremtiden. De fikk rett. Nå utvikler selskapet en digital billettløsning som gir tettere forhold mellom arrangører og publikum.

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ